carl Posted 14 december 2017 Report Share Posted 14 december 2017 Sonore AC is vast niet het enige (eenmans) bedrijf wat op kleine schaal erg mooie audio componenten produceert. Ik zou er graag meer leren kennen. Wie kent dergelijke bedrijven en wat maken ze? Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 14 december 2017 Report Share Posted 14 december 2017 (edited) Deze jongens, twee vrienden zijn bezig een bedrijf op te starten. Ik vermoed dat het wel kleinschalig blijft. Kwam ik tegen op Hifi.nl, daar staat ook de link naar Kickstarter waar deze clip van afkomstig is. https://www.hifi.nl/artikel/26253/Stones-Speakers-wil-luidsprekers-van-vulkanisch-natuursteen-bouwen.html Edited 14 december 2017 by TL 200 Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 14 december 2017 Report Share Posted 14 december 2017 Ik had wel heel graag een reactie van Spido willen zien op deze speakers. Hij had vast wel íets gevonden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 14 december 2017 Report Share Posted 14 december 2017 De enige echte Flintstones speakers. Zou best kunnen klinken. En dan een stenen plaat met zo'n vogelsnavel er op. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 14 december 2017 Report Share Posted 14 december 2017 5 minutes ago, Hans van Liempd said: De enige echte Flintstones speakers. Zou best kunnen klinken. En dan een stenen plaat met zo'n vogelsnavel er op. Echt iets voor in de man-cave van de cave-man dus. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 14 december 2017 Report Share Posted 14 december 2017 Dat Flintstonespul was er al lang voordat Spido ook maar van speksteen gehoord had: https://www.google.nl/search?q=Garden+Rock+Loudspeaker&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwjAxOeIv4rYAhWBCuwKHf-LBXIQsAQIJw&biw=1048&bih=694 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seed7 Posted 15 december 2017 Report Share Posted 15 december 2017 (edited) Derenville draaitafel en aandrijving Lampizator toch redelijk bekend Mooie microfoon Reinhard HoffmannRussel technologies, zoals het hoort in een schuurtje ergens in Engeland en zo zijn er honderden, hoewel er een jaar of 10 geleden met name in Duitsland veel meer waren maar die zijn door allerhande regelgeving verdwenen. Eigenlijk zoek ik nog zo'n 'boutique bedrijfje" waar ik mijn 'artistieke interpretatie" van een werkend schema kan heen sturen en waar ik een aantal printplaatjes en het bijbehorende komplete pakket bestanden (KiCad oid) van terug krijg. Edited 15 december 2017 by Seed7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts