carl Posted 4 januari 2018 Report Share Posted 4 januari 2018 Een vriend van mij heeft me zijn Quad 67 CD speler te koop aangeboden. Heeft wel een probleempje met de lade die af en toe op hol slaat. Zal wel simpel te maken zijn? Maar hoeveel betaal je voor zoiets? Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 4 januari 2018 Report Share Posted 4 januari 2018 (edited) foutje. Edited 4 januari 2018 by TL 200 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 4 januari 2018 Report Share Posted 4 januari 2018 Zie prijzen van tussen de $125 en $500 voor een 2e hands, afhankelijk van de conditie, maar wel in goed werkende staat. Dus niet meer dan hooguit €75 w.m.b. voor een op hol geslagen exemplaar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 4 januari 2018 Report Share Posted 4 januari 2018 Ik lees de vraag als "wat kost de reparatie"..... CDM9 loopwerkje, meestal snaartje en de eindschakelaar schoonmaken. Niet zoveel werk, maar het beste zoek je een hobbyist op omdat deze spelers in NL zelfs in goede staat geen wereldbedrag opbrengen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 4 januari 2018 Author Report Share Posted 4 januari 2018 Tussen de 75 en 500 nogal een variabel bedrag Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 4 januari 2018 Report Share Posted 4 januari 2018 (edited) 13 minutes ago, carl said: Tussen de 75 en 500 nogal een variabel bedrag Even goed lezen Carl. Voor een geheel dooie zou ik niets meer geven. Dus kun je dan beter zeggen: "Tussen de 0 en 500 nogal een variabel bedrag" 'Tis gewoon wat de gek er voor geeft. Het is niet een bijzonder ding. Normaliter zijn die loopwerkjes een euri of 20 maar of ze nog te krijgen zijn? Vaak is het opgelost met wat Sander al aan geeft. Edited 4 januari 2018 by Pjotr Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 5 januari 2018 Author Report Share Posted 5 januari 2018 Probleem Peter is dat die vriend zei, dat ik maar moest zeggen wat die waard is. Ik wil hem niet te kort doen, maar voor mij is het toch meer een geintje namelijk een passende CD speler bij de Quad 34. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 5 januari 2018 Report Share Posted 5 januari 2018 Je zou kunnen afspreken dat je 150 euro betaalt mits de speler makkelijk gerepareerd kan worden. En dat vermoed ik wel, als het alleen de lade is die soms weigert. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 5 januari 2018 Author Report Share Posted 5 januari 2018 Aan zoiets zat ik inderdaad te denken Sander - bedankt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 5 januari 2018 Report Share Posted 5 januari 2018 1 hour ago, KT88 said: Je zou kunnen afspreken dat je 150 euro betaalt mits de speler makkelijk gerepareerd kan worden. En dat vermoed ik wel, als het alleen de lade is die soms weigert. +1 Lijkt mij een royaal aanbod. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts