leobus Posted 5 januari 2018 Report Share Posted 5 januari 2018 (edited) Al een aantal jaren staat mijn cd speler niks te doen omdat ik ben gaan streamen. Het is een Teac vrds25x. Er is in de loop der jaren flink aan gemodificeerd. Dat begon bij aankoop direct met een SAC modificatie. Wat dat allemaal inhield weet ik niet meer. Daarna is er een Tent klok ingezet met eigen voeding en is de dac chip vervangen door een betere. Welke, weet ik ook niet meer. Tenslotte heeft Triple M er een discrete uitgangstrap ingezet. Hij (de speler) zal ca 10 jaar oud zijn. Wat zou deze speler nog waard zijn? Zijn er eventueel belangstellenden? Groet, Leobus Edited 5 januari 2018 by leobus Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 5 januari 2018 Report Share Posted 5 januari 2018 voor een prijsindicatie: tussen 500 en 2000 euro staan ze hier: https://www.hifishark.com/model/teac-vrds-25-x Link to comment Share on other sites More sharing options...
leobus Posted 7 januari 2018 Author Report Share Posted 7 januari 2018 Ik heb besloten de speler te gaan verkopen. onde dat hij hier werkloos staat. Ik vraag er 1300 euro voor. Groet, Leobus Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 7 januari 2018 Report Share Posted 7 januari 2018 Lijkt me redelijk, met al die modificaties. Succes met de verkoop. Link to comment Share on other sites More sharing options...
leobus Posted 8 januari 2018 Author Report Share Posted 8 januari 2018 Zo, de speler in het "te koop" hoofdstuk gezet. Groet, Leobus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 8 januari 2018 Report Share Posted 8 januari 2018 (edited) Ik wil je niet ongelukkig maken Leo. Maar €1300 is voor een 10 jaar oude CD-speler is m.i. niet echt realistisch. Hoe goed ook, m.i. technisch allang ingehaald door de tijd. Hier een advertentie uit 2011! waar de verkoper €800 vraagt, http://www.hifi-forum.de/viewthread-170-5116.html Ik schat de waarde op hooguit €500. Als je dat er al voor krijgt. Groet, Jack Edited 8 januari 2018 by Tubejack Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 8 januari 2018 Report Share Posted 8 januari 2018 € 3300 voor alleen een arm is kennelijk wel realistisch hier. Link to comment Share on other sites More sharing options...
leobus Posted 8 januari 2018 Author Report Share Posted 8 januari 2018 4 hours ago, Tubejack said: Ik wil je niet ongelukkig maken Leo. Maar €1300 is voor een 10 jaar oude CD-speler is m.i. niet echt realistisch. Hoe goed ook, m.i. technisch allang ingehaald door de tijd. Hier een advertentie uit 2011! waar de verkoper €800 vraagt, http://www.hifi-forum.de/viewthread-170-5116.html Ik schat de waarde op hooguit €500. Als je dat er al voor krijgt. Groet, Jack Tja, op de site die TL200 hierboven aangaf, lagen de prijzen tussen de 500 en 2000 euro. Daar ben ik maar eens tussenin gaan zitten. En die waren niet eens gemodificeerd. Zakken in prijs kan altijd nog. Als ik de aanschafwaarde en alle modificaties bij elkaar optel kom ik tegen de 4000 euro aanschafwaarde. En dat waren duurdere euros dan die ik nu vraag. Maar we gaan het zien; misschien krijg je gelijk. Groet, Leobus Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 9 januari 2018 Report Share Posted 9 januari 2018 15 hours ago, leobus said: En die waren niet eens gemodificeerd. Die van € 2000 wel hoor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 9 januari 2018 Report Share Posted 9 januari 2018 En die van €800 uit een advertentie van 6 jaar terug ook. [...] VRDS 25X mit SAC Tuning Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 9 januari 2018 Report Share Posted 9 januari 2018 In 't algemeen leveren gemodificeerde apparaten minder op dan originele. Of dat terecht is, ga ik niet over bakkeleien. Verder zijn prijsdiscussies zinloos, iets is waard wat de markt er voor over heeft. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ove Rickland Posted 9 januari 2018 Report Share Posted 9 januari 2018 Zo is het maar net. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 9 januari 2018 Report Share Posted 9 januari 2018 12 hours ago, vintagemod said: Geef een voorbeeld ,twee array ,s gekocht 650 en 700 euro,s meer zij ze ook niet waard ,,mensen hebben toch van die idioten prijzen in hun hoofd,,.. Mvg wol Afgeragde serie 1 uit 1996 misschien, maar die zijn dan ook 22 jaar oud. Jongere brengen zeker meer op. Dat is net zo bij de CD speler van Leo zo. Die VRDS is een hoog gewaardeerd ding. Maar een koper te vinden, die dat wil betalen is de kunst. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 10 januari 2018 Report Share Posted 10 januari 2018 (edited) Ik weet niet hoe duur die Phantom nieuw was en/of gebruikt is, maar op zich verouderd een arm technisch niet en bij een CD speler ligt dat toch anders. Edited 10 januari 2018 by carl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kraus vonBentinck Posted 10 januari 2018 Report Share Posted 10 januari 2018 die wijsheid heb ik inmiddels ook opgedaan. De draaitafel (inclusief element) is wel zo'n beetje het meest duurzame element van de hele audioketen. Menig draaitafel gaat een leven lang mee (of nog langer) Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 10 januari 2018 Report Share Posted 10 januari 2018 Ja, dat klopt wel. Mijn Dual is van 1985 of daaromtrent. De rest is veel jonger. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts