carl Posted 23 januari 2018 Report Share Posted 23 januari 2018 (edited) Ik ben een paar keer bij Audio 21 geweest en Mark heeft een mooie winkel en is een aardige kerel. In het artikel wat hij schreef over een door Henk (zeer slecht) ingestelde draaitafel gaat hij toch echt te ver. Ik geloof gelijk dat de Transrotor draaitafel niet goed was ingesteld, maar Henk kan hier niets ter verdediging tegen inbrengen. En wie zegt niet dat de eigenaar er zelf mee heeft liggen klooien en er bij Marc niet voor durfde uit te komen. Henk had zijn fouten, maar het instellen van draaitafels deed hij toch altijd met plezier en ook goed. Bedankt Henk voor de vele koffies en de lol. Komend zeilseizoen zal ik je zeker missen. Edited 23 januari 2018 by carl De goede Mark, Marc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 23 januari 2018 Report Share Posted 23 januari 2018 Wélk artikel Carl? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 23 januari 2018 Report Share Posted 23 januari 2018 Gevonden https://audio21.eu/draaitafel-afstellen/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 23 januari 2018 Author Report Share Posted 23 januari 2018 Ik zit te i padden Jack . Het is een artikel van 21 januari op de website van Audio 21 onder de titel “ een fatsoenlijk antwoord of een eerlijk antwoord” Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 23 januari 2018 Report Share Posted 23 januari 2018 Ja, maar eh, Marc? Moet het niet Mark zijn? Ik ben wel aardig maar heb geen winkel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 23 januari 2018 Report Share Posted 23 januari 2018 Ik heb geen verstand van draaitafels maar ik schat het element en draaitafel een jaar of 10 oud. Met een Benz Ace heb ik zelf ook gespeeld . Dus het is m.i. minimaal een 2e hands draaitafel, tenminste als hij 2 jaar terug gekocht. Ik zoek verder.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 23 januari 2018 Report Share Posted 23 januari 2018 44 minutes ago, carl said: Ik zit te i padden Jack . Het is een artikel van 21 januari op de website van Audio 21 onder de titel “ een fatsoenlijk antwoord of een eerlijk antwoord” https://www.lifewire.com/copy-and-paste-text-on-ipad-4103782 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 23 januari 2018 Report Share Posted 23 januari 2018 Nog even over nagedacht natuurlijk iedereen maakt fouten. Maar wat is het artikel staat zijn grove fouten, waarvan zelfs ik de meeste zie. Ik kan het me dus absoluut niet voorstellen. Dat deze draaitafel, (zelfs al is hij 2e hands) zo afgeleverd is. Voor mij een ongeloofwaardig verhaal en absoluut geen reclame voor audio21. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 23 januari 2018 Author Report Share Posted 23 januari 2018 8 minutes ago, Tubejack said: https://www.lifewire.com/copy-and-paste-text-on-ipad-4103782 Ik ga morgen even oefenen Jack. Verder zit ik helemaal op jouw lijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 23 januari 2018 Report Share Posted 23 januari 2018 Volgens mij is die draaitafel hardhandig afgestoft, staat die dwarskracht zo op 3 hoor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivan10 Posted 23 januari 2018 Report Share Posted 23 januari 2018 Dat lijkt me niet des Henks. Maar goed alles is weer correct afgesteld door de Veluwse analoog goeroe. ;-) Een mooie draaitafel overigens. Daar kun je van genieten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 24 januari 2018 Report Share Posted 24 januari 2018 Over de overledenen niets dan goeds. Dit lijkt me idd niet des Henks. OK, ook ik heb wel eens een draaitafel onder handen gehad die van Henk af kwam en niet optimaal stond. Dat was vooral iets van de laatste twee jaar, maar zo'n grote afwijkingen heb ik niet eerder bij hem gezien. Ik twijfel daarom ook wel een beetje aan dit artikel. Is er echt niet door iemand anders aan die draaitafel gerommeld? Ik vind het jammer dat dit artikel geplaatst is. Natuurlijk mag je klagen over iets waar je van vindt dat het niet goed is, maar zet het dan aub iets algemener neer en ga niet met een wijsvinger aan de slag, net als een klein kind. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seed7 Posted 24 januari 2018 Report Share Posted 24 januari 2018 Draaitafels moet je ter plekke afstellen en dan niet meer vervoeren, of je moet ze na vervoer nogmaals justeren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rbh Posted 24 januari 2018 Report Share Posted 24 januari 2018 Het is vooral de timing van het artikel, welke schandalig ongelukkig is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 24 januari 2018 Report Share Posted 24 januari 2018 (edited) Ik vind het sowieso not done om als winkelier of enigszins belanghebbende, een concullega zwart te maken met naam en toenaam. Als je die behoefte dan al voelt, houd het dan in algemene termen, zoals al opgemerkt door Roger. Niet kies. Edited 24 januari 2018 by Guest Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 24 januari 2018 Report Share Posted 24 januari 2018 Ehhhh. De naam Henk komt in het hele artikel niet voor. En ach zoveel al dan niet self made goeroes.............. Dat de overleden Henk die goeroe zou zijn wordt er uiteindelijk hier in dit topic van gemaakt en kennelijk roept de in dat artikel omschreven mankementen toch associaties op. Zoiets hier aan de vlaggenstok hangen kun je ook laten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 24 januari 2018 Report Share Posted 24 januari 2018 Verrek, je hebt gelijk, Peter! Ik las het artikel met de voorkennis van Charles' posting....... Oeps. Zo werkt het nou ook in de audio...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 24 januari 2018 Author Report Share Posted 24 januari 2018 (edited) “ de man die zich de draaitafel goeroe van het vaderland noemde” : noemde en niet noemt. Zijn er dan nog veel anderen overleden ? Edited 24 januari 2018 by carl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts