Jump to content

wat is goed??

thijmen
 Share

Recommended Posts

hallo mensen ik ben nieuwe nouw heb ik een fraagje: een neef van mij heeft draai tafels ik nouw ik bij hem op verzieten en ook ff draaien natuurlijk he. ik was gelijk helamaal verkogt.

nouw hij deed het zo vaak meer dus ik mogt zijn spullen leene.

maar het is nu weer terug :(en ik wel graag ijgen spullen koopen :D.

nu me fraag wat moet ik koopen wat is goed wat is een goed betaal baar merk van draaitevel waar je mee kan miksen en scratsen ??

kunne julie me helpen confused.gif ??!

alfast bedankt !!

Geplaatst door wim:

koop eerst maar even een nederlands woordenboek.

jha ik weet ik kan niet zo goed spellen en heb ook geen goeden zin's opbouw sorry voor dat mar ik ben zwaar dislecties kan er ook niks aan doen

Geplaatst door Ruud Flohr:

Hoi Thijmen,

Nieuw kosten ze nogal een redelijke duit. Op Ibazar enz worden ze doorgaans goedkoper aangeboden. Probeer het daar eens

;)

heeej ruud

wat kosten ze nieuw en war kan je ze koopen ??? niet dat ik geld zat heb hoor maar gewoon ff om te kijken ??

:)

Hoi Thijmen,

Die SL-1200 van Technics kost nieuw ca. ƒ1400,- (zonder element) en is zilver van kleur. Je kan 'm ook in 't zwart krijgen, dan heet die SL-1210 en is ƒ50 duurder. Als je echter de moeite wilt nemen om even te zoeken, denk ik dat je ze wel kan vinden onder de ƒ1000,- .

Tweede hands zijn ze nog goedkoper, maar houd er rekening mee dat ze in het circuit erg gewild zijn en er daarom altijd een flink prijskaartje aan zal blijven hangen (tweede handsprijs vanaf ƒ650,- zonder element).

Nieuw kun je ze in elke winkel krijgen die Technics-spullen verkoopt, maar deze moet 'm wel meestal bestellen. Tweede hands kan inderdaad bij ibazar ( www.ibazar.nl ), www.2dehands.nl , www.marktplaats.nl en www.ricardo.nl , om er maar een paar te noemen.

Geplaatst door sodejuu:

Hoi Thijmen,

Die SL-1200 van Technics kost nieuw ca. ƒ1400,- (zonder element) en is zilver van kleur. Je kan 'm ook in 't zwart krijgen, dan heet die SL-1210 en is ƒ50 duurder. Als je echter de moeite wilt nemen om even te zoeken, denk ik dat je ze wel kan vinden onder de ƒ1000,- .

Tweede hands zijn ze nog goedkoper, maar houd er rekening mee dat ze in het circuit erg gewild zijn en er daarom altijd een flink prijskaartje aan zal blijven hangen (tweede handsprijs vanaf ƒ650,- zonder element).

Nieuw kun je ze in elke winkel krijgen die Technics-spullen verkoopt, maar deze moet 'm wel meestal bestellen. Tweede hands kan inderdaad bij ibazar ( www.ibazar.nl ), www.2dehands.nl , www.marktplaats.nl en www.ricardo.nl , om er maar een paar te noemen.

heejz sodejuu

eek.gif 1400 is wel een beetju duur om ff in de winkol te koopen hehe

bedank voor je reaktie ene ik denk dat ik dan maar eens ff gaa zoeken naar een setje

Tweede hands

Beste Thijmen,

Er zijn wel meer disco-draaitafels maar de Technicks SL 1200 is de populairste.

En is voor dat doel ook heel goed geschikt.

Iemand in Terneuzen wil zo'n apparaat kwijt dus als je wilt wil ik wel even voor je opletten.

De huidige prijs is sinds kort 1915,00 en dat is veel geld.

Gebruikt kan heel aantrekkelijk zijn omdat hi-fi liefhebbers heel zuinig met hun spullen omgaan dus die kun je gerust aanschaffen.

Indien ze voor disco doeleinden zijn gebruikt kan de kwaliteit ver te zoeken zijn dus pas op.

MvG,

Haudio

Hoi Thijmen,

Poeh, ik wist niet dat die dingen intussen zo duur geworden zijn. Als je iet anders zoekt (nieuw) kijk dan maar eens op deze site www.djgear.nl . Hier worden geschikte draaitafels aangeboden van Gemini, Stanton, Omnitronics en ook die Technics, dan kun je zelf uitzoeken wat je denkt nodig te hebben. Ze kosten vanaf ƒ409 (omnitronics) tot ƒ1779 (Technics)

Geplaatst door Jitze:

De nieuwprijs van de SL1200/1210MKII is momenteel inderdaad plm. ƒ 1900,00, RUAD Amsterdam heeft ze op voorraad en verkoopt ze voor ƒ 1.359,00 - 020 6698336.

Denk er bij het kopen van een 2ehandsmachine aan dat dit soort machines nogal eens heftig is gebruikt, restauratie/reparatie kan een bom duiten kosten............

Groet Jitze :(

Beste Thijmen,

Dit is wat ik bedoel : Als ze voor disco doeleinden gebruikt zijn, kan de kwaliteit ver te zoeken zijn.

En 1359,00 is een koopje voor een nieuwe !

Of zijn het Euro's ?

Jitze je overdrukken van VPI/SME en VPI /Morch / v/d Hul heb ik ook van Paul (Audiopaul) voor jou.

Als je komt kun je misschien ook even bij Ruad langs om een SL 1200 langs te brengen bij Thijmen je komt toch langs Almere.

MvG,

Haudio

Een goed alternatief voor de Technics SL-1200 zijn de Gemini PT-1000 of PT-2000. De PT-1000 kost zo rond de Fl.500,- en de PT-2000 rond de FL.750,-. Tweedehands natuurlijk goedkoper.

groeten,

Rienk

Geplaatst door wim:

koop eerst maar even een nederlands woordenboek.

Dit is een forum over audio-apparatuur waarin iemand een vraag stelt met wat taalfouten. Wat jammer dat iemand zich genoodzaakt voelt om een denigrerende opmerking te maken over deze taalfouten. Niet alleen irrelevant maar ook buitengewoon kinderachtig. Ach, aangezien sommige mensen een superioriteitsgevoel kunnen ontlenen aan dergelijke arbitraire dingen... confused.gif