Jump to content

China hifi

carl
 Share

Recommended Posts

On 7-7-2018 at 4:10 PM, mumsoft said:

Ach, had ik maar ADHD!

Je mag dat van mij wel een poosje lenen. Ik word soms moe van mezelf en anders m'n omgeving wel. Maar Carl heeft wel gelijk, we zijn creatief omdat we heel goed out of the box kunnen denken. Sterker nog; we denken alle kanten op.:D

• 1 month later...
On ‎7‎-‎7‎-‎2018 at 1:48 PM, hansko said:

Prima tas, maar toch.. Als je daar een Rolex koopt voor 10 dollar weet je zeker dat je bedonderd wordt.

In '97 was ik voor de eerste keer in China (Beijing) Heb toen ook een echte namaak Rolex gekocht. Het ding gaat nog steeds 2x per jaar mee op vakantie, en heb 'm om bij klussen in de tuin en andere momenten waar m'n horloge mag beschadigen. Het loopt nog steeds perfect, wijkt niet minder af dan een echte Rolex. Eigenlijk gewoon een prima en oerdegelijk uurwerk wat me nog nooit in de steek heeft gelaten....

Als het daarom gaat, ik heb en Breitling Ghronograph* van de Bentley serie uit Shanghai. Ik heb er meen ik net geen €30 voor betaald. Het ding is loeizwaar, heeft een automatic loopwerk en doet het altijd. Het is alleen een beetje teveel bling voor mij.

BTW, Ghronograph (met een "G") is geen tikfout van mij. Zo staat het op de deksel van de horloge.