Roots Posted 1 augustus Report Share Posted 1 augustus Toevallig luisterde ik laatst naar Spotify...Het was gewoon heel overdreven clean en vooral heel veel links en rechts. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 2 augustus Author Report Share Posted 2 augustus 11 hours ago, Vinyl_Fuchs said: Tsjaa, wat is nieuwe muziek, Hans? Hoe vaak kun je het wiel opnieuw uitvinden? Qua "nieuwe muziek" ben ik bijv. wel gecharmeerd van Aurora. Muziek die nieuw wordt uitgebracht en de in de lijst bij Qobuz als "new releases" worden aangekondigd. Ik loop die in de genres waarin ik van houd wekelijks door, maar de laatste tijd komt er erg weinig in mijn favorietenlijst bij. Daar staan ook heruitgaven bij. Maar ook dat is lang niet altijd een verbetering. Aurora ga ik eens beluisteren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 3 augustus Report Share Posted 3 augustus On 30-7-2024 at 12:55, Tubejack said: Dat was de vraag ook niet. Die was wat je er van vond. Sociaal sympathiek en succesvol. Ik mag haar wel. Muziek ? Ik merk hier een generatie kloofje In vergelijk met mij ben je net achter de oren droog natuurlijk Jack (big,big smile) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 3 augustus Report Share Posted 3 augustus 27 minutes ago, carl said: In vergelijk met mij ben je net achter de oren droog natuurlijk Jack (big,big smile) Scheelt toch maar een jaartje of 20 ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts