Jump to content

Nieuwjaarbijeenkomst

carl
 Share

Recommended Posts

Eigenlijk zou het wel leuk zijn om weer eens bij elkaar te komen en bij te praten zo rond de jaarwisseling. En dat in combinatie met een leuk audiogebeuren natuurlijk. In het verleden hebben we best leuke sessies gehad, maar het schort mij eigenlijk aan een goed idee. Iemand suggesties?

Tis dat dit een bijna analoog forum is, anders zou ik wel eens verschillende digitale oplossingen met elkaar willen vergelijken. B.v. PC oplossingen, kant en klare streamings apparaten (b.v. Auralic.Logitech) en Raspberry's enz. 

Wanneer iemand een paar bruikbare luidsprekers wil meebrengen, wil ik onze huiskamer en mijn apparatuur wel beschikbaar stellen. Die is ruim genoeg om met b.v. 15 man te luisteren. Ik wil alle apparatuur naar beneden sjouwen, behalve de luidsprekers. Wanneer er meer mensen willen komen moeten we een andere locatie zoeken. Hier hebben we fatsoenlijke wifi en internet in "zaaltjes" valt dat vaak tegen. Streamen kan dus ook.

Digitaal interesseert me zeker wel Hans. Ik wil mijn Auralic Mini dus wel inbrengen. Aansluiten gaat vrij makkelijk als die op een kabel wordt aangesloten. Via  WiFi is lastiger want mij is dat nog niet gelukt. Nu nog LS, ik zou mijn Cabasse Galiotes mee kunnen nemen. 

Edited by carl

16 hours ago, Hans van Liempd said:

Zijn die Cabasse niet wat klein?

Ze zullen niet aan jouw lage lusten voldoen Hans. aan de andere kant hebben de Cabasse  weer een bass compensator (soort Kef Kube)  waarmee je het laag kan regelen.Ik wil de Auralic en de Cabasse wel een paar dagen eerder brengen hoor om ze goed in te kunnen stellen.

http://www.puresound.be/nieuws/article/vintage-cabasse-galiote-mini-monitoren/

Met een man of 8/10 zou het echt leuk zijn.  Dus wie kan nog meer? Daarna gaan we een datum prikken. Apparatuur is ook nog een punt.

Edited by carl

Het lijkt mij ook wel leuk. Maar de datum gaat wel belangrijk zijn. Ik kan niet altijd i.v.m. al vast liggende waterpolowedstrijden.

Ik heb een laptop-dac-set die evt mee kan. Speakers zou evt ook kunnen, maar die zijn natuurlijk wat kwetsbaarder.

Groet,

Leobus

3 hours ago, mumsoft said:

Je hebt toch van die datumkiezers. Kan iedereen zijn voorkeuren in aangeven en rolt er een dag uit dat de meeste mensen kunnen.

Dan heb je wel de emailadressen van iedereen nodig. Meestal lukt t zo ook wel. 

Zal ik een topic openen waarvan ik in de openingspost de stand van zaken bijhoud?

23 hours ago, leobus said:

Het lijkt mij ook wel leuk. Maar de datum gaat wel belangrijk zijn. Ik kan niet altijd i.v.m. al vast liggende waterpolowedstrijden.

Ik heb een laptop-dac-set die evt mee kan. Speakers zou evt ook kunnen, maar die zijn natuurlijk wat kwetsbaarder.

Groet,

Leobus

Ik heb even het polorooster bekeken. Zaterdag 29 dec. kan ik niet en 5 jan. kan ik ook niet. De zondagen wel!

Edited by leobus