Hans van Liempd Posted 9 januari 2019 Author Report Share Posted 9 januari 2019 De openingspost is weer aangepast. Ondertussen staat de voor USB geoptimaliseerde PC ook hier en werkt ook al weer in het netwerk. Nu nog wat vogelen met kabels om daar het beste uit te krijgen. Ik merkte al dat een andere USB kabel met lineaire voeding voor het PF USB kaartje, behoorlijk wat verbetering bracht. En een berg netwerkkabels hebben we ook al. Dat gaat zo wel lukken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
leobus Posted 9 januari 2019 Report Share Posted 9 januari 2019 Ik ga ook mee met eten. leobus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 9 januari 2019 Author Report Share Posted 9 januari 2019 32 minutes ago, leobus said: Ik ga ook mee met eten. leobus Ik zet je er bij. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 9 januari 2019 Report Share Posted 9 januari 2019 Sterkte Wol. Ik hoop dat de boel nog weer hersteld. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 10 januari 2019 Report Share Posted 10 januari 2019 (edited) Ik ga ook mee eten. Bij Jansen & Jansen was het toen prima geregeld. We kunnen ook naar de culinarische eetgelegenheid gaan die beroemd is geworden door enkele filmmakers daar in de buurt, nl Cafetaria 't Pleintje in Maaskantje Edited 10 januari 2019 by Sodejuu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 10 januari 2019 Author Report Share Posted 10 januari 2019 (edited) 8 hours ago, Sodejuu said: Ik ga ook mee eten. Bij Jansen & Jansen was het toen prima geregeld. We kunnen ook naar de culinarische eetgelegenheid gaan die beroemd is geworden door enkele filmmakers daar in de buurt, nl Cafetaria 't Pleintje in Maaskantje Je staat er bij. Hoe is het met Carl, ReneN en Groovy? Laat even wat weten, dan kan ik gaan reserveren. Jansen en Jansen? Ik kan niet garanderen dat Mental Theo er weer is. Of die beruchte cafetaria er nog is weet ik ook niet. Edited 10 januari 2019 by Hans van Liempd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groovy Posted 10 januari 2019 Report Share Posted 10 januari 2019 Ik had al eerder gemeld dat ik niet tot het einde zou blijven,ga dus niet mee eten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 10 januari 2019 Author Report Share Posted 10 januari 2019 Klopt, maar misschien was je van gedachte veranderd. Blijven er nog twee over. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 10 januari 2019 Report Share Posted 10 januari 2019 Ik ga niet mee eten want anders kom ik nooit thuis Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 10 januari 2019 Author Report Share Posted 10 januari 2019 Ik vergat Edwin16 ook nog. Blijven er toch nog twee over. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 11 januari 2019 Author Report Share Posted 11 januari 2019 Het is zaterdag te doen. Maar wel vervelend voor je. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 11 januari 2019 Author Report Share Posted 11 januari 2019 Ik heb de openingspost nog aangepast, maar niks essentieels veranderd. Ook de mensen die nog niks hebben laten weten over het eten na afloop een berichtje gestuurd. Kappa 7 had volgens mij ook nog niks laten weten, maar ik kan me vergissen. Alles wordt slechter wanneer je ouder wordt, alleen het vergeten gaat steeds beter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansko Posted 11 januari 2019 Report Share Posted 11 januari 2019 1 hour ago, Hans van Liempd said: Alles wordt slechter wanneer je ouder wordt Maar je humeur toch niet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 11 januari 2019 Author Report Share Posted 11 januari 2019 42 minutes ago, hansko said: Maar je humeur toch niet? Dat valt hier voorlopig nog mee. Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 11 januari 2019 Report Share Posted 11 januari 2019 Sorry voor de late reactie Hans, maar ik ga graag mee eten Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 12 januari 2019 Report Share Posted 12 januari 2019 11 hours ago, Hans van Liempd said: Ik heb de openingspost nog aangepast, maar niks essentieels veranderd. Ook de mensen die nog niks hebben laten weten over het eten na afloop een berichtje gestuurd. Kappa 7 had volgens mij ook nog niks laten weten, maar ik kan me vergissen. Alles wordt slechter wanneer je ouder wordt, alleen het vergeten gaat steeds beter. Ik weet nog niet of ik mee ga eten. Een simpele bistro of pizza vind ik prima maar niet te gek maken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 12 januari 2019 Author Report Share Posted 12 januari 2019 10 hours ago, kappa7 said: Ik weet nog niet of ik mee ga eten. Een simpele bistro of pizza vind ik prima maar niet te gek maken. Was ook niet de bedoeling, Jansen & Jansen heeft betaalbaar en prima eten. Ik ga zo meteen reserveren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 12 januari 2019 Author Report Share Posted 12 januari 2019 Alleen Carl heeft nog niet gereageerd. Die heeft t kennelijk erg druk. Vragen of ik twee plaatsen kan variëren bij het reserveren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 12 januari 2019 Author Report Share Posted 12 januari 2019 Is gereserveerd, tussen 18:00 uur en 18:30 uur voor 8 tot 10 personen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 12 januari 2019 Author Report Share Posted 12 januari 2019 En de afspraak met Carl is gemaakt. Ondertussen ook mijn Linksys router/switch onderhanden genomen. De Eminent switch zal best wel werken, maar ik heb iets meer vertrouwen in de galvanische scheiding van de Linksys. Van de Linksys is de wifi nu uitgeschakeld, dus daar hebben we dan ook geen last van. Niet sneller dan 10/100 mbps, maar dat is voor ons snel genoeg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 12 januari 2019 Report Share Posted 12 januari 2019 7 hours ago, Hans van Liempd said: Is gereserveerd, tussen 18:00 uur en 18:30 uur voor 8 tot 10 personen. De vlaaien zijn ook besteld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ove Rickland Posted 12 januari 2019 Report Share Posted 12 januari 2019 44 minutes ago, Sodejuu said: De vlaaien zijn ook besteld Krijgen we dan geen verse? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ove Rickland Posted 13 januari 2019 Report Share Posted 13 januari 2019 Nee, maar ik verheug me er nu al op. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 13 januari 2019 Author Report Share Posted 13 januari 2019 Ik krijg net het aanbod van een audioclublid om een Raspberry Pi met lineaire voeding en Audiophonics DAC (volgens hem de beste en hij heeft ze allemaal vergeleken). Deze ook nog inplannen of een andere RPi laten vervallen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivan10 Posted 13 januari 2019 Report Share Posted 13 januari 2019 Waarom koop je drie streamers? Dat je verschil hoort tussen dezelfde CD heb ik ook een keer meegemaakt. Je kunt alleen tevreden zijn met wat je hebt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts