Jump to content

Nieuwjaarsbijeenkomst High-endforum 2019

Hans van Liempd
 Share

Recommended Posts

De openingspost is weer aangepast.

Ondertussen staat de voor USB geoptimaliseerde PC ook hier en werkt ook al weer in het netwerk. Nu nog wat vogelen met kabels om daar het beste uit te krijgen. Ik merkte al dat een andere USB kabel met lineaire voeding voor het PF USB kaartje, behoorlijk wat verbetering bracht.

En een berg netwerkkabels hebben we ook al. Dat gaat zo wel lukken.

Ik ga ook mee eten. Bij Jansen & Jansen was het toen prima geregeld. 😎

We kunnen ook naar de culinarische eetgelegenheid gaan die beroemd is geworden door enkele filmmakers daar in de buurt, nl Cafetaria 't Pleintje in Maaskantje 😅

Edited by Sodejuu

8 hours ago, Sodejuu said:

Ik ga ook mee eten. Bij Jansen & Jansen was het toen prima geregeld. 😎

We kunnen ook naar de culinarische eetgelegenheid gaan die beroemd is geworden door enkele filmmakers daar in de buurt, nl Cafetaria 't Pleintje in Maaskantje 😅

Je staat er bij. 

Hoe is het met Carl, ReneN en Groovy?

Laat even wat weten, dan kan ik gaan reserveren. Jansen en Jansen? Ik kan niet garanderen dat Mental Theo er weer is. Of die beruchte cafetaria er nog is weet ik ook niet. 

Edited by Hans van Liempd

Ik heb de openingspost nog aangepast, maar niks essentieels veranderd.

Ook de mensen die nog niks hebben laten weten over het eten na afloop een berichtje gestuurd. Kappa 7 had volgens mij ook nog niks laten weten, maar ik kan me vergissen.

Alles wordt slechter wanneer je ouder wordt, alleen het vergeten gaat steeds beter.

11 hours ago, Hans van Liempd said:

Ik heb de openingspost nog aangepast, maar niks essentieels veranderd.

Ook de mensen die nog niks hebben laten weten over het eten na afloop een berichtje gestuurd. Kappa 7 had volgens mij ook nog niks laten weten, maar ik kan me vergissen.

Alles wordt slechter wanneer je ouder wordt, alleen het vergeten gaat steeds beter.

Ik weet  nog niet of ik mee ga eten. 

Een simpele bistro of pizza vind ik prima maar niet te gek maken. 

En de afspraak met Carl is gemaakt. 

Ondertussen ook mijn Linksys router/switch onderhanden genomen. De Eminent switch zal best wel werken, maar ik heb iets meer vertrouwen in de galvanische scheiding van de Linksys. Van de Linksys is de wifi nu uitgeschakeld, dus daar hebben we dan ook geen last van. Niet sneller dan 10/100 mbps, maar dat is voor ons snel genoeg.