Ivan10 Posted 27 mei 2019 Report Share Posted 27 mei 2019 Die is goed ja @Tubejack Op het moment dat KT-88 zijn forumnaam omzet, na een bepaald jaar, naar KT-120! Dat maak ik graag mee Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 28 mei 2019 Report Share Posted 28 mei 2019 Niet overdrijven jongens. Gisteren was op het journaal een item over ouder worden en Alzheimer. Je zag een vieve 104-jarige, helemaal bij, en men is aan het onderzoeken wat veroorzaakt dat je géén dementie ontwikkeld. Het zou aan een gen liggen. Maar ouder dan 115 is hier nog niemand geworden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groovy Posted 28 mei 2019 Report Share Posted 28 mei 2019 (edited) Ja,als je zo oud mag worden. Wel een borrel per dag innemen anders haal je dat niet Edited 28 mei 2019 by Groovy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 28 mei 2019 Report Share Posted 28 mei 2019 (edited) 1 hour ago, mumsoft said: Niet overdrijven jongens. Gisteren was op het journaal een item over ouder worden en Alzheimer. Je zag een vieve 104-jarige, helemaal bij, en men is aan het onderzoeken wat veroorzaakt dat je géén dementie ontwikkeld. Het zou aan een gen liggen. Maar ouder dan 115 is hier nog niemand geworden. Sinterklaas? Meen dat men aanneemt dat 115 - 120 de maximum fysiek haalbare slijtagegrens is van die wandelende zak vloeistof. Edited 28 mei 2019 by Pjotr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 28 mei 2019 Report Share Posted 28 mei 2019 2 hours ago, mumsoft said: Niet overdrijven jongens. Nou ik denk dat KT88, de afgelopen 10 jaar meer heeft meegemaakt, dan normaal mensen meemaken in een heel mensenleven. Vandaar KT-120. Maar 88 of 100 is ook mooi. Het lijkt me leuk, om je weer op de Xi-Fi te zien. Heb je al een idee of je zaterdag gaat of zondag KT88? Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 28 mei 2019 Report Share Posted 28 mei 2019 Ben benieuwd Jack, want ik denk dat iemand die al die ellende heeft meegemaakt een beetje van dag tot dag leeft en niet meer te veel gaat plannen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 28 mei 2019 Report Share Posted 28 mei 2019 8 minutes ago, carl said: Ben benieuwd Jack, want ik denk dat iemand die al die ellende heeft meegemaakt een beetje van dag tot dag leeft en niet meer te veel gaat plannen Ik denk juist, dat je na zo' n nieuwe kans het maximum uit het leven wil halen Carl. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 28 mei 2019 Report Share Posted 28 mei 2019 DanQ, vrienden! Het is een beetje van allebei.....leven bij de dag en toch voorzichtig weer wat plannen (èn plannen máken!). Ja, ik heb een beste hoeveelheid shit meegemaakt, maar daardoor ook nieuwe inzichten gekregen en een heel wat relaxter instelling. ;) As we speak komt mijn vriendin van de OK af, die is ook geopereerd en samen beginnen we nu aan een nieuw leven. Wat de X-Fi betreft: misschien wel beide dagen, hangt er een beetje vanaf wat Marco's plannen zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groovy Posted 28 mei 2019 Report Share Posted 28 mei 2019 Ook beterschap voor je vriendin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 28 mei 2019 Report Share Posted 28 mei 2019 1 hour ago, KT88 said: samen beginnen we nu aan een nieuw leven. Letterlijk én figuurlijk, top Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 29 mei 2019 Report Share Posted 29 mei 2019 Je kunt nu al tickets bestellen https://x-fi-audioshow.nl Ik ga zondag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts