Tubejack Posted 19 februari 2019 Report Share Posted 19 februari 2019 (edited) 12 hours ago, Hans van Liempd said: Ik ben meer een voorstander van zo natuurlijk en eerlijk mogelijk. Ik ook, maar volg alleen een heel andere route. Wat ook altijd zo leuk is, is deze zin: "jaaahhh het gaat om de muziek" Mee eens denk ik dan. Maar als ik muziek heb, die me raakt dan wil ik daar zoveel mogelijk van horen, dus met zo' n hoog mogelijke resolutie. Dan wordt ik ineens voor audiofiel uitgemaakt Als je vervolgens vraagt, waar speel jij dan mee? En voorstelt dat stelt hij dan net zo goed die Avid draaitafel kan inruilen voor een Lenco L75 .... ja dan geven ze niet thuis. Wie is dan de audiofiel denk ik dan De komende X-Fi ga ik lekker genieten en neem de tijd bij elke stand die me de moeite waard lijkt. Je steekt er altijd wat van op. Jack P.s. even kijken of ik mijn X-Fi tools nog ergens kan vinden. Een bordje tegen hinderlijke praters tijdens de luistersessies en 2 pluggen als er té enthousiast gedemonstreerd wordt. Edited 19 februari 2019 by Tubejack Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 19 februari 2019 Report Share Posted 19 februari 2019 Laten we nou niet vervallen en de eeuwige clichés. Was toch de bedoeling het eens anders aan te pakken als standhouder? En wel op een manier die mensen "pakt" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 19 februari 2019 Report Share Posted 19 februari 2019 5 minutes ago, Pjotr said: Laten we nou niet vervallen en de eeuwige clichés. Was toch de bedoeling het eens anders aan te pakken als standhouder? En wel op een manier die mensen "pakt" Ik kon het niet laten.... maar ik ben benieuwd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 19 februari 2019 Author Members Report Share Posted 19 februari 2019 Ik zit er eigenlijk een betje aan te denken om voor beider ruimtes zo'n achtergrond banner/doek te laten maken met allerlei foto's van 10 jaar Music2 audioshows (toch een klein beetje de rode draad ook voor de 2019 editie. Alleen... Fotos van 2008 zijn nergens meer on line te vinden, alleen 2 hele kleine vage geplaatst door PEAR Cable. Is er iemand die nog fotos van onze stand uit 2008 heeft? Dat was kamer 6, wij deelden die toen met Sonority Audio. Van 2009 vond ik zowaar nog een youtube filmpje, daar kan ik wel wat leuks uithalen... En tjonge, wat waren we nog jong! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 19 februari 2019 Author Members Report Share Posted 19 februari 2019 Blijft leuk die oude shows, je ziet ook hoe ik ieder jaar weer zocht naar iets anders. XFI 2010 in Utrecht... XFI 2011, nogmaals Utrecht... Xfi 2012, weer terug in Veldhoven... Xfi 2013, een wat summier uitgevoerde editie, ik had tijdens de opbouwdag een bruiloft... 2014 en 2015... Kan ik nog even niets van terugvinden... Xfi 2016, daar moeten toch meer fotos van te vinden zijn? Er zaten op zeker ook fotos van Cock zijn prototype draaitafel bij. Dat wat er statisch naast stond, vind ik wel vaak terug, mijn eerste stappen in het commerciele Vintage gebeuren: Nogmaals 2016 dus, de statische set als aankleding... Xfi 2017 dan, het eerste uitstapje met vdH en de eerste Blumenhofer classics... En dan 2018, de laatste tot nog toe. De gesprekken gingen toen meer over Harleys dan audio... Resume, mocht er nog iemand foto's van 2008, 2014 en 2015 hebben, graag! Die 10 jaar shows in vogelvlucht is best leuk om vast te leggen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 19 februari 2019 Report Share Posted 19 februari 2019 Ik was toen nog niet eens droog achter mijn oren. Kwam net uit het ei. Nou ben ik stakkerig oud, een grumpy old man, bij wie alles beter klinkt. Maar Ivan, foto's? Link to comment Share on other sites More sharing options...
audiofreak Posted 19 februari 2019 Report Share Posted 19 februari 2019 Hier staan nog enkele foto's van je. http://www.high-endforum.nl/topic/13095-vad-show-2009-een-fotoverslag/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
audiofreak Posted 19 februari 2019 Report Share Posted 19 februari 2019 Hier eentje van VAD show 2009 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 20 februari 2019 Author Members Report Share Posted 20 februari 2019 20 hours ago, audiofreak said: Hier eentje van VAD show 2009 Da's een mooie! Thanks... Link to comment Share on other sites More sharing options...
audiofreak Posted 21 februari 2019 Report Share Posted 21 februari 2019 @Marco : Ik heb nog wel meer foto's van de VAD show op één van de harde schijven staan. Ik moet alleen "hét dingetje" even zien te vinden, waar ik de harde schijf mee uit kan lezen. En dat "dingetje" ligt in een doos die nog uitgezicht moet worden na mijn verhuizing. Maar je snapt al hoe dat gaat..... als je iets zoekt, dan vindt je het niet. Maar ik blijf zoeken naar dat "dingetje"". En vinden zal ik het!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 25 februari 2019 Report Share Posted 25 februari 2019 Hier en paar uit 2014 maar dan in Rotterdam https://photos.app.goo.gl/FgBgrg5tRPCHMcNq6 Nog wat 2015 foto's. https://photos.app.goo.gl/1Fs2f1S2R8UFEbkTA Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seed7 Posted 15 maart 2019 Report Share Posted 15 maart 2019 1 nummer, 1 pallet. Ik las iets over een 25m2 ruimte. Zet daar in strategisch een 100x125 cm "pallet", daarop een stoel, daarop twee luidsprekers en een set. Laat de ruimte verder "leeg". Met een beetje houtvakmanschap maak je er een verplaatsbare geintergreerde luister zone van. Neem geen te kleine speakers, maar stevige 'jongens' die het goed doen in nearfield. De luisteraar/bezoeker neemt 1 eigen nummer mee, LP CD wat dan ook en mag dat ene nummer in de stoel beluisteren. Volgnummerapparaat bij de deur. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 26 mei 2019 Report Share Posted 26 mei 2019 On 2/16/2019 at 5:06 PM, KT88 said: Mits de gezondheid het toelaat (wacht nog steeds op transplantatie) en er vervoer beschikbaar is (heb zelf geen auto meer) ben ik graag van de partij om deze dagen (of ééntje) wat luister bij te zetten. Even aansluitend hierop: Inmiddels heb ik al ruim 6 weken een "nieuw" hart en alles gaat zeer voorspoedig! Hetgeen betekent dat de ergste gezondheidsproblemen nu wel voorbij zijn en ik zeker wel graag de X-fi luister wil bijzetten met mijn aanwezigheid. Hopelijk tegen die tijd ook weer eigen vervoer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
leobus Posted 26 mei 2019 Report Share Posted 26 mei 2019 11 minutes ago, KT88 said: Even aansluitend hierop: Inmiddels heb ik al ruim 6 weken een "nieuw" hart en alles gaat zeer voorspoedig! Hetgeen betekent dat de ergste gezondheidsproblemen nu wel voorbij zijn en ik zeker wel graag de X-fi luister wil bijzetten met mijn aanwezigheid. Hopelijk tegen die tijd ook weer eigen vervoer. Fijn om dit te lezen Sander. Ga zo door. Groet, Leobus Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 26 mei 2019 Report Share Posted 26 mei 2019 Yesss! Heel fijn om te vernemen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groovy Posted 26 mei 2019 Report Share Posted 26 mei 2019 Fijn dat het goed gaat met jouw Sander. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 26 mei 2019 Report Share Posted 26 mei 2019 1 hour ago, KT88 said: Inmiddels heb ik al ruim 6 weken een "nieuw" hart en alles gaat zeer voorspoedig! Dat is goed nieuws zeg. Fantastisch! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivan10 Posted 26 mei 2019 Report Share Posted 26 mei 2019 Een diepe buiging voor je @KT88 - goed om te lezen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pjotr27 Posted 26 mei 2019 Report Share Posted 26 mei 2019 Wow, super Sander.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 26 mei 2019 Report Share Posted 26 mei 2019 Goed te lezen Sander! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 26 mei 2019 Report Share Posted 26 mei 2019 Inderdaad errug goed nieuws. Welkom terug Sander. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 26 mei 2019 Report Share Posted 26 mei 2019 Dat moet een heel bijzonder gevoel zijn Sander. Ik ben zeer blij voor je. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 26 mei 2019 Report Share Posted 26 mei 2019 Die KT, weer een nieuwe buis Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 27 mei 2019 Report Share Posted 27 mei 2019 Hopelijk kannie er nu 88 mee worden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 27 mei 2019 Report Share Posted 27 mei 2019 4 hours ago, mumsoft said: Hopelijk kannie er nu 88 mee worden. Zeker, zelfs wel een.... Ik vind het fantastisch, dat hij een nieuw hart heeft. Zijn doorzettingsvermogen is waanzinnig goed. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts