Members Arden Posted 12 maart 2019 Members Report Share Posted 12 maart 2019 Laten we het er vooral op houden dat het erg gezellig was... Wat moet ik over de set-ups en demo's nog zeggen? Er werd in ieder geval weer eens wat normale muziek gedraaid, niet alleen maar tingel tangel zooi. Ik vond het wel overal wat bedompt en plat klinken, het lijkt bijna of ze meer hun best hebben gedaan om het er echt goed uit te laten zien dan hoe het speelde. Een combinatie daarvan, dat zou mooi zijn. Ik weet uit de eerste hand dat je in die ruimtes daar het echt spectaculair goed kan laten klinken. Ik heb er 1 x mogen staan (Kees Kist lounge geloof ik dat hij heette), en het was, vergeleken met alle andere locaties waar ik wereldwijd heb gestaan, de makkelijkste ruimte om goed klinkend te krijgen. Gryphon was wel jammer ja, daar was ik zelf ook echt wel nieuwsgierig naar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 6 februari 2020 Members Report Share Posted 6 februari 2020 Deze maar ff omhoog geschopt, leek me makkelijker als een nieuw draadje opzetten. Vandaag ben ik er even met Cock wezen kijken, we hebben de grootse ruimte kunnen scoren (170 m2). Het hele reclamepraatje er omheen doe ik ff makkelijk, een linkje van mijn site: http://www.music2.nl/audio-show-alkmaar-2020/ Ik weet in ieder geval dat we weer ouderwets een hoop lol gaan hebben en een paar hele bijzonder dingen neer gaan zetten! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 6 februari 2020 Report Share Posted 6 februari 2020 Owwww wat een schitterend programma! Ik hoop er minstens 1 dag bij te kunnen zijn, al moet ik met een ambulance gebracht worden! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wilke Posted 7 februari 2020 Report Share Posted 7 februari 2020 (edited) Lijk mij een leuke show,alleen de opname sacd van de stand van Marco ,van die label ,jammer geen pcm . Aan de celliste zal het niet liggen zie biografie op internet ,of zij moet een slechte dag hebben of de akoestiek  kan ook klote zijn heb,dan je ook pech wilke Edited 7 februari 2020 by Wilke Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 7 februari 2020 Members Report Share Posted 7 februari 2020 20 hours ago, KT88 said: Owwww wat een schitterend programma! Ik hoop er minstens 1 dag bij te kunnen zijn, al moet ik met een ambulance gebracht worden! Sander, zo als altijd, je bent meer dan welkom! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 7 februari 2020 Members Report Share Posted 7 februari 2020 7 hours ago, Wilke said: Lijk mij een leuke show,alleen de opname sacd van de stand van Marco ,van die label ,jammer geen pcm . Aan de celliste zal het niet liggen zie biografie op internet ,of zij moet een slechte dag hebben of de akoestiek  kan ook klote zijn heb,dan je ook pech wilke De ruimte is 170m2, dus dan ga je in ieder geval minder last van de akoestiek hebben. Misschien langs de wanden, maar ga daar dan ook niet staan als er zo veel ruimte is! En die SA-CD, geen flauw idee, ik kan dat niet eens afdraaien, digitaal gedoe ga je bij ons sowieso niet vinden deze show. O, en de nieuwe opnames van dat label, die gaan mono zijn... Knappe kerel die daar nog een multi-kanaals SA-CD van weet te maken! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Buell Posted 7 februari 2020 Report Share Posted 7 februari 2020 Dit jaar ook Franco Serblin luidsprekers, maakt een show toch een stuk aantrekkelijker Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts