carl Posted 4 februari 2003 Report Share Posted 4 februari 2003 Hai allemaal, Je hoort hier in NL eigenlijk weinig over draaitafels en armen van Roksan. Heeft iemand daar ervaring mee? Groet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 4 februari 2003 Report Share Posted 4 februari 2003 Geplaatst door carl:Hai allemaal, Je hoort hier in NL eigenlijk weinig over draaitafels en armen van Roksan. Heeft iemand daar ervaring mee? Groet, Beste Carl, Volgens veel insiders(kenners) maken ze de beste draaitafels ter wereld. Het zijn draaitafels die ook nog betaalbaar zijn. Zeer binnenkort komt erv een draaitafel uit van Roksan,die heel aantrekkelijk is in prijs en een hele hoge kwaliteit. Ook hebben de mensen (fabrikant) van Roksan voor, deze het eerst persoonlijk in Nederland te introduceren. Het is zelfs mogelijk dat dit gebeurt bij AS te Sneek. MvG, Haudio PS indien je info wilt laat mij dat even weten dan kun je dat thuis gestuurd krijgen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tim Posted 5 februari 2003 Report Share Posted 5 februari 2003 Beste Haudio, Wat bedoel je precies met "betaalbaar"? M.a.w. wat moeten deze spelers gaan kosten in nederlandse euro's? Met vriendelijke groet, Tim Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 5 februari 2003 Author Report Share Posted 5 februari 2003 Hai Haudio, Daar kom ik dan graag (weer eens) voor naar Sneek en dan niet voor het zeilen. Ik heb trouwens op de Roksan site zitten te kijken. Is die Xerxes nu een speler met een geveerd subchasis of doen ze dat anders. Groet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts