Tubejack Posted 3 januari 2020 Report Share Posted 3 januari 2020 4 hours ago, TL 200 said: Ik krijg haast medelijden met je. Nou zover ik weet, heb ik geen zekeringen in mijn dac Link to comment Share on other sites More sharing options...
leobus Posted 3 januari 2020 Author Report Share Posted 3 januari 2020 Of er in mijn dac een zekering zit, weet ik niet. De zekeringen komen in de VV en de EV’s. Maar als ze invloed hebben, komt dat bovenop de invloed van de trafotjes in de DAC. Dit weekend kan ik weer lekker testen. Vermoedelijk nog zonder de zekeringen. Komt misschien wel goed uit dat ze er nog niet zijn. Ik prefereer de één verandering per keer methode. Groet, Leobus Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 4 januari 2020 Report Share Posted 4 januari 2020 Als je nou nog wat TS hebt, kun je die dure vergelijken met die goedkope met wat TS. Daar ben ik nou best benieuwd naar. Gewoon de glazen omhulling insmeren, niet de aansluitingen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 5 januari 2020 Report Share Posted 5 januari 2020 On 1/3/2020 at 6:33 PM, Tubejack said: Nou zover ik weet, heb ik geen zekeringen in mijn dac Ik ook niet, een hele geruststelling. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts