carl Posted 3 april 2019 Report Share Posted 3 april 2019 Ik zag bij die lijst van retippers iemand die nog steeds Decca elementen maakt. Wat is hier eigenlijk zo bijzonders aan en heeft iemand ze ooit wel eens gehoord? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groovy Posted 3 april 2019 Report Share Posted 3 april 2019 (edited) Ik heb gezien dat er bij elk element een eigen adapter hoort. Douglas heeft een rode dat is een mono element. Gehoord heb ik het niet. Edited 3 april 2019 by Groovy Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 3 april 2019 Author Report Share Posted 3 april 2019 Je moet Douglas eens vragen wat hij ervan vindt, puur voor de weet hoor. Is hij al door zijn voorraad? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groovy Posted 3 april 2019 Report Share Posted 3 april 2019 Ik heb je laatst zijn nummer gegeven. Er is al veel weg maar nog lang niet alles. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 3 april 2019 Author Report Share Posted 3 april 2019 Oh ik ga mijn post nog even Checken. Kennelijk wat gemist. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groovy Posted 4 april 2019 Report Share Posted 4 april 2019 Ik geef het je nog eens. Douglas is vriendelijk,hij zal je zijn ervaring wel met je willen delen. Hij heeft nog meer prachtige elementen te koop uit het hoger segment. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seed7 Posted 8 april 2019 Report Share Posted 8 april 2019 Alles aan een Decca is bijzonder. Soms ook bijzonder knullig. Een Decca aan een eenpunter met OTL's aan hoorns, wat wil je nog meer? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 8 april 2019 Report Share Posted 8 april 2019 46 minutes ago, Seed7 said: Alles aan een Decca is bijzonder. Soms ook bijzonder knullig. Een Decca aan een eenpunter met OTL's aan hoorns, wat wil je nog meer? Vera Lynn op de DT met "We'll Meet Again".... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts