carl Posted 22 augustus 2019 Author Report Share Posted 22 augustus 2019 (edited) Kortom voor mensen die tijdens het luisteren in slaap vallen Verder sta ik sceptisch tegenover tweaks ook bij draaitafels. Maar toch platenmatten doen zeker wat, hetzelfde geldt voor pucks en onderzetters. Die Akiko voor phonotrappen wil ook.nog een keer uitproberen. Bij Gruiter werkte dat wel. Ik heb Roger beloofd een tekstje te schrijven over de mat van Levin. Komt op zijn site en bij gelegenheid op Puresound. Edited 22 augustus 2019 by carl Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 22 augustus 2019 Report Share Posted 22 augustus 2019 Sceptisch over tweaks? Marco was eens hier, en ik liet hem horen dat de Olive duidelijk ruimtelijker klonk dan mijn draaitafel. Dat moest-ie een beetje knarsetandend toegeven. Later, een stuk later, had ik de draaitafel weer eens open, en zag ik dat de interne bekabeling nog niet 'getweakt" was. Dat heb ik toen snel verbeterd, op mijn manier. Nu klonk de draaitafel nagenoeg even ruimtelijk als de Olive, tenminste, dat vond ik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
audiofreak Posted 22 augustus 2019 Report Share Posted 22 augustus 2019 8 hours ago, Pjotr said: Ha Onno, het ging niet om de lift zelf. Dat is een must vanzelfsprekend. Maar om een mechaniekje wat automagisch de naald uit de groef tilt aan het einde van de plaat. Dat ontbreekt aan de meeste armliften. Nee, mijn fout. Ik dacht bij die bewuste post dat het ging om dat filmpje van de topicstarter. Dat zou ik dus nooit willen. Maar zojuist heb ik ook nog even goed terug gekeken naar jouw foto die bij die bewuste post van je bij zat. Dat had ik verkeerd gezien . Dus mijn excuses. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 22 augustus 2019 Report Share Posted 22 augustus 2019 Ah, snap de verwarring Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 22 augustus 2019 Author Report Share Posted 22 augustus 2019 3 hours ago, mumsoft said: Sceptisch over tweaks? Marco was eens hier, en ik liet hem horen dat de Olive duidelijk ruimtelijker klonk dan mijn draaitafel. Dat moest-ie een beetje knarsetandend toegeven. Later, een stuk later, had ik de draaitafel weer eens open, en zag ik dat de interne bekabeling nog niet 'getweakt" was. Dat heb ik toen snel verbeterd, op mijn manier. Nu klonk de draaitafel nagenoeg even ruimtelijk als de Olive, tenminste, dat vond ik. Ik hoop nog steeds dat jij een van mijn PBJ’s van Kimber tweakt Marc. Kan ik rustig vergelijken met een niet behandelde. Mijn bezoek aan jou wordt oktober: eerst een huwelijk en vakantie Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 22 augustus 2019 Report Share Posted 22 augustus 2019 Kimber? Je bedoelt https://www.kimber.com/ hopelijk, en niet een of andere wapenfabrikant... https://www.kimberamerica.com/ Of het veel uithaalt waag ik te betwijfelen, wat ik hier thuis doe is een kers op de taart zetten, maar de taart komt van de bakker. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 22 augustus 2019 Author Report Share Posted 22 augustus 2019 (edited) Edited 22 augustus 2019 by carl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts