carl Posted 20 oktober 2019 Report Share Posted 20 oktober 2019 Wat problemen met de IPad. Op een of andere manier stuurde hij de Auralic mini niet meer goed aan. Dus teruggezet op fabrieksinstellingen. Nu ben ik dus al mijn Apps kwijt. Dus graag wat advies over goede audio gerelateerde apps zoals Vibrometer, driedimensionale waterpas e.d. Ik heb er al wat gratis uitgeprobeerd, maar betaalde ben ik voorzichtig mee. Wil ik wel eerst een advies over. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 20 oktober 2019 Report Share Posted 20 oktober 2019 Ja jee, altijd, ALTIJD eerst een backup maken. En waarom niet eerst advies gevraagd over dat aanleidende probleempje? Bv bij Auralic. Ik heb geen verstand van ipads, maar met Android moer je ook echt eerst backuppen voor je zoiets wezenlijks doet. Neem aan dat de ipad dat ook wel adviseerde voor je dit deed. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 22 oktober 2019 Report Share Posted 22 oktober 2019 Bij Android kun je in de Playstore zien welke apps je ooit geinstalleerd hebt. Ik denk dat dat in de App-store van Crapple ook zo is. Dus inloggen en in de map "Mijn Apps" kijken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts