Groovy Posted 20 november 2019 Report Share Posted 20 november 2019 (edited) Maakt het nog uit tot hoe ver een tweeter door loopt om het hoog te kunnen horen als je gehoor maar tot 10.000 hertz gaat. Waar op te letten. Ik weet dat het 8 ohm moet zijn. De keuze en prijsklasse zijn reuze. Edited 20 november 2019 by Groovy Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 20 november 2019 Report Share Posted 20 november 2019 (edited) Wanneer je weet welk type er in zat, hebben ze bij Speakerland wel een vervangend type, En wat tips om hem zo g lied mogelijk te laten werken. Moderne tweeters hebben een veel hoger rendement dan oudere. Edited 21 november 2019 by Hans van Liempd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groovy Posted 20 november 2019 Author Report Share Posted 20 november 2019 Dat weet ik wel,Quart mcd 25 titanium dome. Ik heb daar geen specificatie van. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 20 november 2019 Report Share Posted 20 november 2019 (edited) 3 hours ago, Hans van Liempd said: Wanneer je weet welk type er in zat, hebben ze bij Speakerland wel een vervangend type, En wat tips om hem zo g lied mogelijk te laten werken. Moderne tweedeurs hebben een veel hoger rendement dan oudere. Zit jij nu ook al een appel-aaipad te kietelen die denkt dat een speaker een auto is? Edited 20 november 2019 by Pjotr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groovy Posted 21 november 2019 Author Report Share Posted 21 november 2019 Inmiddels heb ik de specificatie van de tweeter gevonden. Ook een setje tweeters bij Electronica koop. Maar ik ga ook contact opnemen met Speakerland. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groovy Posted 21 november 2019 Author Report Share Posted 21 november 2019 Ik ga het eens proberen met twee goedkope Soundlab tweeters. l063j vierkante titanium dome 2000-20000 hz 8 ohm max 50 watt 96 dBv/Pa. Ik ben benieuwd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 21 november 2019 Report Share Posted 21 november 2019 14 hours ago, Pjotr said: Zit jij nu ook al een appel-aaipad te kietelen die denkt dat een speaker een auto is? Deze telefoon maakt tweets van tweeters. Dat tabletje waar ik gisteren op type kennelijk tweedeurs. Even te veel haast gehad en niet gecontroleerd Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 12 december 2019 Report Share Posted 12 december 2019 On 11/20/2019 at 10:34 PM, Pjotr said: Zit jij nu ook al een appel-aaipad te kietelen die denkt dat een speaker een auto is? Let op het woord “ook” Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts