Members Arden Posted 11 december 2019 Members Report Share Posted 11 december 2019 On 12/7/2019 at 7:49 PM, carl said: Ik heb dus niet zo lang geleden een Micro Seiki BL 51 gekocht. Roger gaat hem voor mij servicen en dan komt er gelijk een Micro Seiki MA 707 arm op. Ik ben in overleg met Roger aan het kijken welk element er mooi op zou passen. Liefst een High Output element want hij wordt waarschijnlijk op de Quad 34 voorversterker met MM module in de huiskamer aangesloten hoewel ik daarvoor eigenlijk ook een MC module heb. Ik dacht eigenlijk aan een Dynavector 20 xx en een alternatief is een Van de Hull DDT, maar dan moet ik waarschijnlijk de MC module installeren, maar die heb ik nog niet uitgeprobeerd. De vraag is of iemand hier klankmatig iets over kan zeggen. Met de vdH DDT II kun je een maximale output van 1.0 mV krijgen, gaat dus niet werken met jouw Quad MM module. Ik heb hier wel nog een HANA EH en een SH liggen, die zouden in theorie prima met jouw tafel en Quad moeten gaan. Neem ze, of allebei anders zaterdag ff mee, kun je het ff testen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 11 december 2019 Author Report Share Posted 11 december 2019 (edited) Eerst moet Roger de tafel nog reviseren Marco. Maar we nemen het aanbod later dankbaar in overweging. Ik heb trouwens ook nog een MC module voor de Quad. Zal de zaak even uitmesten Edited 11 december 2019 by carl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts