Jump to content

speakers polk/kenwood versterker

kenwood
 Share

Recommended Posts

• 2 weeks later...

Is polk zon slechte speaker want niemand reageerd en is ook niemand van jullie die kenwood heeft

op dit moment heb ik een wat oudere kenwood set maar hij doet het perfekt laatst was ik bij een winkel en zijde ze dat de kwaliteit van kenwood achteruit is gegaan

ik kan me dat moelijk voorstellen

ik wil nou de krf-v7773d kopen

alvast bedankt voor reactie

Beste Kenwood,

Het is denk ik niet zo dat er (nog) niemand op reageert omdat het slecht is, maar met name het amerikaanse Polk Audio is niet zo heel bekend in hifi-land. Ik ken het uiteraard maar moest heel ver terugbladeren in de HVT's om er iets over te vinden. In oktober 1994 is het satellietsysteem RM3000 beschreven, komt zeer goed uit de test. Kenwood is uiteraard een gevestigde naam. Als het model jou bevalt, zou ik 'm absoluut aanschaffen!

Ga gewoon luisteren en neem je eigen muziek mee! Nog beter zou het zijn om het setje thuis te beluisteren! Is het jou geluid, gewoon kopen!

Veel plezier met luisteren en succes! Ben benieuwd wat het gaat worden!

Ik heb wel eens een Polk set mogen horen en mjah, heel Amerikaans :rolleyes:

Voor films klinken ze erg strak en wel...blazen je van je stoel af. Voor muziek vind ik het net iets te 'bruut'. Maar ja, ik denk dat ik meer een Chario man ben wat dat betreft.

Voor zover ik een man ben met mijn 19 jaartjes, maar dat is een andere discussie.

:D

• 2 years later...

ik had tot vandaag nog niet eerder van het merk Polk gehoord. Dus ben ik erg benieuwd of je ze hebt gekocht en hoe of ze bevallen. Ik gebruik nu KEF-luidsprekers die ik zelf heb gebouwd, begin jaren zeventig. Een luidspreker waarvan ik de bas en het midden erg prettig vind.

Hopelijk krijg ik eenr reactie van je.

Wisse de Vries

Op dit moment ben ik aan het kijken voor een HT set. Ik heb van Polk audio de RM 6005 speakerset gehoord i.c.m. een pioneer a/v receiver. Ik was onder de indruk van de prestaties voor zo'n kleine speakerset. Hoe deze set klinkt in combinatie met een kenwood is mij onbekend.

Er zijn van Polk audio verschillende HT uitvoeringen waarvan de bovengenoemde set de kleinste is.