jepe! Posted 10 januari 2020 Report Share Posted 10 januari 2020 (edited) Ik zoek een verlengsnoer voor mijn hoofdtelefoon. Meter of 2/3. Nu heb ik mij hierin nooit verdiept dus heb geen flauw idee. Kan natuurlijk iets van bij wijze van spreken bij de Gamma halen maar ik wil een redelijk snoer. Maar meer dan 40/50 wil ik er niet aan uitgeven. Iemand tips? Edited 10 januari 2020 by jepe! Link to comment Share on other sites More sharing options...
thingman Posted 10 januari 2020 Report Share Posted 10 januari 2020 41 minutes ago, jepe! said: Ik zoek een verlengsnoer voor mijn hoofdtelefoon. Meter of 2/3. Nu heb ik mij hierin nooit verdiept dus heb geen flauw idee. Kan natuurlijk iets van bij wijze van spreken bij de Gamma halen maar ik wil een redelijk snoer. Maar meer dan 40/50 wil ik er niet aan uitgeven. Iemand tips? Grote of kleine jack? Microfoonkabel lijkt me wel geschikt voor grote connectoren. Bij muziekhandel voor een tientje of 1, 2. Kleine connectoren bij zoiets als mediamarkt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kraus vonBentinck Posted 10 januari 2020 Report Share Posted 10 januari 2020 (edited) je kunt kijken bij bijv. www.allekabels.nl of kabeltje.com. Die hebben zoiets wel maar dat is ongeveer Gammakwaliteit (eigenlijk wel goed genoeg) Wil je iets mooiers kijk dan eens bij audiophonics in Frankrijk. Daar kun je misschien wel een kabel vinden, in ieder geval de onderdelen bestellen en het mooiste: de kabel door hen laten confectioneren. Dat kun je net zo duur maken als je wilt en helemaal naar wens. Goeie service, vlotte levering. Of eens informeren bij Sodejuu, die kan je waarschijnlijk ook wel helpen Edited 10 januari 2020 by Kraus vonBentinck Link to comment Share on other sites More sharing options...
jepe! Posted 10 januari 2020 Author Report Share Posted 10 januari 2020 De koptelefoon heeft kleine jack met verloop plug. Kleine jack is dus prima. Ik wil gewoon en goed klinkende kabel. Is misschien loze kreet. Maar liver niet zo´n dropveter die bv als standaard interlink bij cd spelers e.d. zaten. Ik ga eens kijken bij Audiophonics. Zelf maken is niet echt mijn ding. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kraus vonBentinck Posted 10 januari 2020 Report Share Posted 10 januari 2020 bij audiopnics heb je de mogami kabels net in je prijsklasse. Mogami stond vroeger erg goed bekend met zijn kabels. De blue rocket of the little wonder. Of dat tegenwoordig nog zo is, die goede naam, daar ben ik niet zeker van. Iets duurder ben je uit met de Viablue. Dat is zeker geen miskoop. Succes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seed7 Posted 10 januari 2020 Report Share Posted 10 januari 2020 https://www.bax-shop.nl/producten.html?keyword=verlengkabel+koptelefoon Link to comment Share on other sites More sharing options...
jepe! Posted 11 januari 2020 Author Report Share Posted 11 januari 2020 2 hours ago, Seed7 said: https://www.bax-shop.nl/producten.html?keyword=verlengkabel+koptelefoon Keuze genoeg, maar hoe ze klinken is natuurlijk een 2e. Iemand ervaring? Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 11 januari 2020 Report Share Posted 11 januari 2020 Welke hoofdtelefoon heb je? Zit daar wel een high-end kabel aan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
thingman Posted 11 januari 2020 Report Share Posted 11 januari 2020 10 hours ago, jepe! said: Keuze genoeg, maar hoe ze klinken is natuurlijk een 2e. Iemand ervaring? Ja. Hopelijk klinkt je koptelefoon van zichzelf een beetje en verleng je geen 15 meters.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts