René N. Posted 22 februari 2020 Report Share Posted 22 februari 2020 Carl, ga gewoon even met je zeilboot het IJsselmeer op, héél erg je hoofd laten leegwaaien en dan weer fris het forum op Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 22 februari 2020 Report Share Posted 22 februari 2020 1 hour ago, René N. said: Carl, ga gewoon even met je zeilboot het IJsselmeer op, héél erg je hoofd laten leegwaaien en dan weer fris het forum op 10km hardlopen met de wind van vanochtend is ook effectief IJsselmeer is nu wat heftig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 22 februari 2020 Report Share Posted 22 februari 2020 7 hours ago, mumsoft said: Ben zelf al tig keer gepikeerd weggelopen en toch weer teruggekomen. Gewoon even laten betijen. Ik niet,.. Het trekt altijd weer over. Ik denk dan maar weer "alle mensen zijn normaal, tot je ze beter kent". Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 22 februari 2020 Report Share Posted 22 februari 2020 1 hour ago, Tubejack said: 10km hardlopen met de wind van vanochtend is ook effectief IJsselmeer is nu wat heftig. Ik ben héél voorzichtig weer begonnen, hoop dat de menisci het houden.... Hardlopen is super, maar ik denk dat voor de niet-hardlopers onder ons echt lekker uitwaaien, op wat voor een manier dan ook, best ook wel veel kan helpen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 22 februari 2020 Report Share Posted 22 februari 2020 (edited) 15 hours ago, René N. said: ik denk dat voor de niet-hardlopers onder ons echt lekker uitwaaien, op wat voor een manier dan ook, best ook wel veel kan helpen Het is heerlijk de: "frisse wind door je haren" Ik probeer elke dag 45minuten tot 1uur buiten te wandelen. Ook als het regent of stormt, soms is dat is juist lekker. Het regende net wel heel hard toch gegaan Edited 23 februari 2020 by Tubejack Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 23 februari 2020 Report Share Posted 23 februari 2020 Tssss, is het hele forum in één keer stilgevallen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 23 februari 2020 Report Share Posted 23 februari 2020 Daar lijkt t wel op. Geen audiofiele dagen meer, geen muziek meer, geen platenspelers enz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groovy Posted 23 februari 2020 Report Share Posted 23 februari 2020 Wij zijn ons aan het voorbereiden voor Kunst & Kitsch morgen in het Dupont museum. Als het schilderij veel waard is dan koop ik er een platenspeler bij Vanmorgen in de weer geweest met een paar draadeinden ter verhoging van het audiorack. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 23 februari 2020 Report Share Posted 23 februari 2020 19 minutes ago, Groovy said: Vanmorgen in de weer geweest met een paar draadeinden ter verhoging van het audiorack. Zou je niet eerst de verkoop van het schilderij afwachten? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groovy Posted 23 februari 2020 Report Share Posted 23 februari 2020 Ja,dat zei mijn vrouw ook Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 23 februari 2020 Author Report Share Posted 23 februari 2020 Mijn broer Dick is vasculair dement. Hij heeft erg veel Tia's gehad en dit heeft zijn hersenen aangetast. Hij woont nog thuis en we ondersteunen hem. Toch reageert hij vaak en onverwacht heel erg driftig zelfs tegen mijn vrouw die zijn boekhouding doet en mijn zus. Sander heeft meen ik, meerdere beroertes gehad wat ongetwijfeld ook zijn effect heeft gehad op zijn hersenen. Dat verklaart wellicht de reactie op iets wat eigenlijk een leuke discussiepunt had kunnen zijn. In alle eerlijkheid vond ik Sander tot vorige week een zeer aimabel man, waar ik een aantal keren prettig mee heb gesproken. Dat onder de gordel gedrag past gewoon niet bij hem. De verklaring waarom ik pissig reageerde is eenvoudig. Ik heb mijn hele leven in een profesionele omgeving gewerkt. Om daar goed te werken is iedereen er daar 100 % van doordrongen dat je altijd moet discussieren en beslissen op basis van argumenten. Persoonlijke gevoelens moet je daar buiten houden. Houdt je je daar niet aan, wordt je niet meer gevraagd voor belangrijk werk. Dit gedrag van Sander heb ik 1 keer meegemaakt in een zeer emotionele vergadering waar ik een uur van te voren werd gevraagd om die voor te zitten. Dat was dus binnen de minuut opgelost en we zijn er daarna inhoudelijk uitgekomen. Als je het zelf overkomt is dat wel lastiger want je bent er ook niet op bedacht. Net als veel anderen ben ik trouwens ook iemand die waardering zoekt en me niet wil opdringen aan wie dan ook. Naar aanleiding van jullie reacties heb ik dat gevoel niet en de heroverweging is bij deze heroverwogen Oh ja Marco. Met mij gaat het wel goed. Wel erg druk gehad met onhandige (niet) beslissingen van mijn broer de laatste twee jaar. Heb ook een vriend ondersteund bij een lastige bestuursrechtelijke procedure waar we overlegden met de Zuid As die vergelijkbare problemen had. Mijn vriend heeft de procedure vorige week met glans gewonnen Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 23 februari 2020 Author Report Share Posted 23 februari 2020 22 hours ago, René N. said: Carl, ga gewoon even met je zeilboot het IJsselmeer op, héél erg je hoofd laten leegwaaien en dan weer fris het forum op Met deze wind ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 23 februari 2020 Members Report Share Posted 23 februari 2020 Gewoon vergeten die onhandige uitspraken/verwijten, we zijn allemaal maar menselijk. En dan dus nu... over naar de orde van de dag! Ik ga zo maar weer verder met inpakken voor den show (bleeech!) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 23 februari 2020 Report Share Posted 23 februari 2020 Zou ik ook doen, uiteindelijk is het maar wat gepuf in een glaasje water. Echt geen vergelijk met zeilen op het IJsselmeer op dit moment Link to comment Share on other sites More sharing options...
audiofreak Posted 23 februari 2020 Report Share Posted 23 februari 2020 (edited) Toch weer fijn dat je terug bent, Carl. Soms is het ook even beter om de boel de boel te laten. Zeker wat betreft een forum en waar soms emoties de overhand kunnen krijgen. Want iets lezen wat niet goed of leuk bij jezelf binnenkomt kan de emotie de loop met je nemen en de overhand krijgen. Als het recht in je gezicht zou gezegd zijn, dan zie je ook de emotie en de gezichtsuitdrukking van de ander en je hoort de toon waarmee het gezegd is/word, dan komt het ook vaak anders bij je binnen en neemt de emotie minder snel de overhand. Immers, we weten allemaal hear dat we achter het toetsenbord soms anders zijn dan in het 'echt'. Enne wat betreft Sander, die bedoelt het echt niet kwaad. Ook niet naar jou toe. En mijn eigen mening wat betreft je toegewijde werk en verslagen/ recensies enz voor wat betreft Puresound is dat ik het ALTIJD hebt gewaardeerd je schrijfsels en de lezer ook. Wat mede te zien is in de statistieken wat betreft best gelezen recensies/reviews en waar jij het hoogst in hebt gescoord met een paar artikelen uit jouw pen en brein voortkomend. En jij en ik weten ook dat wij samen ook weleens in de clinch lagen met elkaar over je schrijfsels/artikel/recensie enz, maar dat er ook een altijd een doel achter zat, namelijk dat het schrijfsel/artikel/recensie enz er nog beter van werd en de lezer nog beter werd geïnformeerd. Twijfel nooit aan je eigen kunde en wat je hebt betekent en nog betekend voor Puresound. Want alle redacteuren die gewerkt hebben voor Puresound (de betaalde professioneel en de vrijwillige amateur alsook de vrienden van Puresound) worden tot op de dag van vandaag hoog gewaardeerd door mij als eigenaar van Puresound. Dus ook jij !! Dus nogmaals welkom terug op dit forum. Edited 23 februari 2020 by audiofreak Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 23 februari 2020 Report Share Posted 23 februari 2020 Welkom terug Carl. Beter ten halve gekeerd, dan ten hele gedwaald. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groovy Posted 23 februari 2020 Report Share Posted 23 februari 2020 Goede evaluatie Carl. Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 23 februari 2020 Report Share Posted 23 februari 2020 1 hour ago, carl said: Met deze wind ? Het moest er even góed uitwaaien deze keer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wilke Posted 23 februari 2020 Report Share Posted 23 februari 2020 (edited) Carl,jij heb leuke vak genoten op dit form ,met dit weer sturen ze het IJsselmeer ,ben je dan niet levensmoe . Dan hoop dat deze week vanaf woensdag vanaf Aken tot in Oostenrijk 59 cm sneeuw valt. wilke Edited 23 februari 2020 by Wilke Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 23 februari 2020 Report Share Posted 23 februari 2020 8 minutes ago, Wilke said: Carl,jij heb leuke vak genoten op dit form ,met dit weer sturen ze het IJsselmeer ,ben je dan niet levensmoe . Dan hoop dat deze week vanaf woensdag vanaf Aken tot in Oostenrijk 59 cm sneeuw valt. wilke Waarom? Hoop je dat Arden insneeuwt? Dan geen Blumenhofershow in Alkmaar volgende week. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 23 februari 2020 Report Share Posted 23 februari 2020 Nu is het net of KT88 wat mankeert Terwijl hij gewoon gelijk had Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 23 februari 2020 Report Share Posted 23 februari 2020 5 minutes ago, Tubejack said: Nu is het net of KT88 wat mankeert Terwijl hij gewoon gelijk had Gelijk hebben hebben we allemaal, dat is niet zo moeilijk. Gelijk krijgen is de kunst......... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wilke Posted 23 februari 2020 Report Share Posted 23 februari 2020 (edited) Wie heeft het over Marco,vrachtwagenchauffeur die draaien er niet voor om,wij zijn het regen zat ,kom met baken uit Fede hemel vallen en woensdag begint voor on de normale werkweek en als het in het begin van de Eifel sneeuwt ,sweewt het ook in Vaals en ook bij ons ,dus worden geen boomwortels verwijderd,een klein beetje snugger moet je zijn Hans en mijn Zwager is 37 jaar vrachtwagenchauffeur en die is de hele week van huis,dus die draait er niet voor om. wilke Edited 23 februari 2020 by Wilke Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 23 februari 2020 Report Share Posted 23 februari 2020 18 minutes ago, Tubejack said: Nu is het net of KT88 wat mankeert Terwijl hij gewoon gelijk had Dan gaat het er nog steeds om HOE je het brengt. Op lompe opmerkingen zitten we niet te wachten. Zoals "ik weet dat je een dikke kop hebt". Misschien komt dat omdat wij niet in het wilde westen wonen waar directheid kennelijk gebruikelijk is. Bovendien deel ik de mening van KT88 niet. We weten allemaal, dat de meeste "testen" leuk leesvoer zijn, maar inhoudelijk vaak een verlengstuk van de reclamefolders zijn. Carl doet dat juist anders en op zijn manier. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wilke Posted 23 februari 2020 Report Share Posted 23 februari 2020 (edited) Bij KT weet ik niet of die omleggingen gehad heeft ,maar patiënten met omleggingen is bekend dat dat ze iets feller reageren na de operatie ,normaal proces ,hoeft niet bij iedereen te zijn maar gebeurt wel . Je kunt hem niet kwalijk nemen ,als die omleggingen heeft gehad . wilke Edited 23 februari 2020 by Wilke Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts