Groovy Posted 9 februari 2023 Report Share Posted 9 februari 2023 Oh, heel vervelend zeker omdat die vinding gestolen is, wellicht waren ze daar op uit. Sterkte Cock. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pjotr27 Posted 9 februari 2023 Report Share Posted 9 februari 2023 Triest, zo zie je maar hoe je moet uitkijken met het delen van informatie over je woonplaats/adres. Aan de andere kant kan ik me niet voorstellen dat de inbraak is om de vinding van Cock. Hebben de heren (of dame) inbrekers verder niets meegenomen? Wellicht is dat goed om dat hier te melden zodat we de verkoopsites in de gaten kunnen houden . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ove Rickland Posted 9 februari 2023 Report Share Posted 9 februari 2023 9 minutes ago, pjotr27 said: Triest, zo zie je maar hoe je moet uitkijken met het delen van informatie over je woonplaats/adres. Aan de andere kant kan ik me niet voorstellen dat de inbraak is om de vinding van Cock. Hebben de heren (of dame) inbrekers verder niets meegenomen? Wellicht is dat goed om dat hier te melden zodat we de verkoopsites in de gaten kunnen houden . Het ging echt alleen om de vinding. Er is verder geen cd of plaat vermist. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pjotr27 Posted 9 februari 2023 Report Share Posted 9 februari 2023 Wat vreselijk triest dan. Dus bewust door mensen uit het "circuit". Bah..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Walt Posted 9 februari 2023 Report Share Posted 9 februari 2023 Waar heeft die ‘vinding’ mee te maken dan? Geloof niet dat deze eerder op dit forum ter sprake is gekomen..? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Buell Posted 9 februari 2023 Report Share Posted 9 februari 2023 Wat een zielige, trieste, sneue, achterbakse mensen zijn er toch. Echt diep triest om misbruik te maken van Cock zijn vertrouwen en goedheid. Hopelijk word(en) je ( jullie) snel gevonden. Ik houd mijn ogen en oren open. Als we dat allemaal doen (we hebben maar een relatief kleine scène), kan dit niet onopgemerkt blijven. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Walt Posted 9 februari 2023 Report Share Posted 9 februari 2023 Wat is er gestolen, speakers, iets anders? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 9 februari 2023 Report Share Posted 9 februari 2023 Ik vind het wel frappant dat er telkens alleen de bloemstukken uit het huis van Cock gehaald worden. Eerst die aparte zeldzame Sansui tuner en nu dit! En dat terwijl er echt wel dingen in huis zijn die meer voor de hand liggen om mee te nemen (sorry dat ik dat opmerk) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roots Posted 9 februari 2023 Report Share Posted 9 februari 2023 Dan kan het niet anders dan dat ze op de beveiligingscamera's staan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 9 februari 2023 Author Report Share Posted 9 februari 2023 4 hours ago, pjotr27 said: Triest, zo zie je maar hoe je moet uitkijken met het delen van informatie over je woonplaats/adres. Aan de andere kant kan ik me niet voorstellen dat de inbraak is om de vinding van Cock. Als die vinding doet wat die zegt begrijp ik niet waarom die niet al veel eerder is gestolen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duclaasie Posted 9 februari 2023 Report Share Posted 9 februari 2023 Maar wat is die vinding dan? Vanwaar die geheimzinnigheid, want als het zo geheim is moet je er überhaupt geen ruchtbaarheid aan geven. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivan10 Posted 9 februari 2023 Report Share Posted 9 februari 2023 Kunnen we de discussie afsluiten? Cock vind het zelf ook heel vervelend, dat het gebeurd is, maar het is nu eenmaal zo. Voor nu staan de bezoeken on hold. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roots Posted 9 februari 2023 Report Share Posted 9 februari 2023 Je begon er zelf over...Je kan nou eenmaal niet Jan en alleman uitnodigen om te komen luisteren, dat blijkt wel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 10 februari 2023 Report Share Posted 10 februari 2023 Ik wil je ook nog even sterkte wensen Cock. Misbruik maken van iemand zijn goedheid! Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarKath Posted 15 februari 2023 Report Share Posted 15 februari 2023 Maar nu weet nog het merendeel niet wat de "Vinding" is. Als er al iets speciaals te koop wordt aangeboden of ergens bij iemand bovenwater komt, is het wel handig om te weten waar het om gaat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
audiofreak Posted 15 februari 2023 Report Share Posted 15 februari 2023 7 hours ago, SMarcel said: Maar nu weet nog het merendeel niet wat de "Vinding" is. Als er al iets speciaals te koop wordt aangeboden of ergens bij iemand bovenwater komt, is het wel handig om te weten waar het om gaat. Dat is niet belangrijk wat de vinding is. Het te koop aanbieden zal nooit gebeuren. Laten we het maar daarbij houden. Cock zit ook niet te wachten op allerlei commentaren. Het is vervelend voor de persoon Cock en voor zijn vertrouwen die een flinke deuk heeft opgelopen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts