Jump to content

onderhoud final electrostaten

Kraus vonBentinck
 Share

Recommended Posts

Het is tijd voor nieuwe vellen voor mijn Finals. Ik heb een tijd lang mijn oren de schuld gegeven maar de luidsprekers hebben inmiddels toch duidelijker achteruitgang (mn.in het lage middengebied/stemmen) dan mijn oren. Gelukkig valt daar makkelijker wat aan te doen

Volgens mij zijn er 3 mogelijkheden: twinstatic audio, solosound in Hilversum en final schijnt herstart te zijn in 2019.

Is er iemand die ervaring heeft met een van de drie of er iets naders over kan zeggen c.q. nog een ander adres weet. Ik zal uiteraard zelf met alle drie contact opnemen om te informeren naar de gang van zaken en kosten. Maar beetje voorbereiding is nooit weg.

Solosound en final hebben elk een eigen website terwijl twinstatic alleen nog een telefoonnummer heeft.

Solosound zit in Bussum. Dit is hetzelfde bedrijf: https://www.solostatic.com/
Ik ken de eigenaar Mark Huinder. Betrouwbaar en aardig persoon en verstand van zaken en vele jaren ervaring wat betreft electrostaten.

De nieuwe(?) eigenaren van Final ken ik niet. Maar ik zou het daar als eerste informeren, als ik in jouw schoenen stond. Omdat het Final is en je electrostaten ook Finals zijn.