carl Posted 12 november Report Share Posted 12 november 1 hour ago, huubw said: Mijn post was zeker niet aanvallend bedoeld, maar ik vraag me met oprechte interesse af hoe het komt dat opeens heel veel mensen "na" in plaats van "naar" zeggen/schrijven. In mijn geval was het te snel reageren Huub. Ik heb dit ook zeker niet als aanval beschouwd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wilke Posted 12 november Report Share Posted 12 november Ik heb 12 jaar in Maastricht gewerkt met plezier ,als Heerlenaar ,en wollige wol gooit vaker het balletje om hooguiteraard met humor,ik wil altijd weten hoe ze reageren ,soms kruipen ze wel eens tegen het plafond aan,zo zit ik gewoon in elkaar,een dag geen humor is een dag niet geleefd. En voor de mensen die het niet weten,een Maastrichternaar en Heerlernaar dat bots wel ééns vaker ,gewoon cultuur verschil .  wilke Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roots Posted 12 november Report Share Posted 12 november Zodra je mij Rootsje gaat noemen ga je echt te ver. Link to comment Share on other sites More sharing options...
huubw Posted 12 november Report Share Posted 12 november 49 minutes ago, Wilke said: Ik heb 12 jaar in Maastricht gewerkt met plezier ,als Heerlenaar ,en wollige wol gooit vaker het balletje om hooguiteraard met humor,ik wil altijd weten hoe ze reageren ,soms kruipen ze wel eens tegen het plafond aan,zo zit ik gewoon in elkaar,een dag geen humor is een dag niet geleefd. En voor de mensen die het niet weten,een Maastrichternaar en Heerlernaar dat bots wel ééns vaker ,gewoon cultuur verschil .  wilke Ik ben geen echte Maastrichtenaar, maar een geïmporteerde. Mijn geboorteplaats en tot mijn 25ste jaar woonplaats was Reuver in Midden-Limburg. Mij krijg je dus niet op de kast, Wilke. In het 5e jaargetijde (Carnavalstijd) heten de mensen daar ook "Windjbuuls", net als in Heerlen dus. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts