Stitch Posted 12 februari 2003 Report Share Posted 12 februari 2003 Hallo Forum leden Een paar maanden geleden is mij het merk Vincent ter oren gekomen . Mijn vraag aan jullie is of er forumleden zijn die de combinatie Vincent en B&W beluisterd hebben. En bij welke dealer jullie deze combi beluisterd hebben. Graag zou ik jullie mening willen horen over deze combi. Greetings Dennis[stitch] Link to comment Share on other sites More sharing options...
hendrik Posted 23 februari 2003 Report Share Posted 23 februari 2003 hallo ikzelf heb de vincent sv 236 bij staffhorst utrecht gekocht. bij een luistersessie op de b&w notoulus (spelling goed??) aldaar en 2 dagen erna op een andere grote b&w , ben ik tot de conclusie gekomen dat er voor 1400 euro niets in verhouding is te krijgen. nieuw dan.de vrij moeilijk aan te sturen notoulus bespeelde hij moeiteloos. dus mijn makkelijk aan te sturen rvs pijpen spelen nee knallen de sterren uit de hemel en hij is nog niet eens ingespeeld. dus ga eens luisteren daar. groeten hendrik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 23 februari 2003 Report Share Posted 23 februari 2003 b&w notoulus (spelling goed??) Je bedoelt ongetwijfeld de B&W Nautilus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts