Vinyl_Fuchs Posted 14 hours ago Report Share Posted 14 hours ago 1 hour ago, WanFie said: Nou zelfbouw? Ik denk dat Edin Maas heeft geholpen. Die man van Edma speakers. Misschien wel advies ingewonnen in het verleden? Maar het lijkt toch sterk op een eigen project. Thorsten Loesch (Snake Oil Audio) was in ieder geval zwaar onder de indruk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 12 hours ago Report Share Posted 12 hours ago 2 hours ago, Jason said: Aha, dat wist ik dus niet, kon alleen een klein stukje vinden op utjoep dat ze de sterke punten van o.a Snell en AN wilde combineren in 1 luidspreker helaas niets verder uitgediept over de bouw. Edma, is dat dezelfde van o.a de Phonar / luidspreker mods? Psies. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 12 hours ago Report Share Posted 12 hours ago Er is wel een link tussen Marcella en Edwin. In het verleden had ze gemodificeerde Etude MP1. https://aob-hifi.nl/oude_verslagen/2007/MarcellavanKraay/MarcellavanKraay.htm Maar ook volgens het verslag had ze die luidsprekers toen zelf gemodificeerd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vinyl_Fuchs Posted 12 hours ago Report Share Posted 12 hours ago 11 minutes ago, WanFie said: Er is wel een link tussen Marcella en Edwin. In het verleden had ze gemodificeerde Etude MP1. https://aob-hifi.nl/oude_verslagen/2007/MarcellavanKraay/MarcellavanKraay.htm Maar ook volgens het verslag had ze die luidsprekers toen zelf gemodificeerd. Van de rand en de hoed weten, zal voor jou toch geen belemmering vormen? 2007 <> 2025: tijd genoeg om een neurochirurg of raketgeleerde te worden, dunk me. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jason Posted 11 hours ago Report Share Posted 11 hours ago (edited) Dank WanFie, en Vinyl Fuch voor de link ook altijd leuk om te lezen welke nummers er destijds gedraaid werden. Edited 11 hours ago by Jason Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 11 hours ago Report Share Posted 11 hours ago 30 minutes ago, Vinyl_Fuchs said: Van de rand en de hoed weten, zal voor jou toch geen belemmering vormen? 2007 <> 2025: tijd genoeg om een neurochirurg of raketgeleerde te worden, dunk me. Ik ben haar daarna nog maar één keer tegen gekomen. Via via hoor ik wel eens iets over haar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 10 hours ago Report Share Posted 10 hours ago 10 hours ago, WanFie said: Heee.. Marcella ken ik, die was jaren geleden lid van onze audioclub. Daar heb ik uitvoerig mee gesproken een paar jaar geleden in Muenchen. Leuke vrouw. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts