Jump to content

Wat ik gelezen heb online of in een blad! III

Duck-Twacy
 Share

Recommended Posts

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Een hoop geklets, laat ik het dan maar netjes zeggen, waar hij uit zijn n#k kletst, en mogelijk nog een behoorlijke boterham mee verdiend.

En dan ook nog wel durft te vertellen dat hij niets van streamen snapt, en vervolgens lekker door kletst terwijl een hele grote schare van z'n volgers het al wel snapt.

Interpreteren is een vak wat je ook ver van huis kan brengen, het lijk wel een virus wappie.

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Kan die video niet afspelen, snif. Iets van twitter? In 1959 werd ik zes, en stierf mijn moeder.

Ga toch ook eens kijken of Spotify iets voor me kan betekenen. Qobuz is afgevallen, nu ook Tidal.

Qobuz wilde geloof ik niks met Kodi te maken hebben (niet zeker, is te lang geleden), maar Tidal2 (de addon) is afhankelijk van de dienst Tidal, en die dienst heeft de inlogprocedure veranderd.

Het zijn dus afhankelijkheden die nu niet "matchen".

Ik moet nog kijken hoe het met de pecunia zit. En met Spotify heb ik nog niks gedaan.

Heb overigens genoeg omhanden om van de straat te zijn. Kreeg vandaag van een goede vriend een doos met afleveringen van Flikken Maastricht, en ik ontdekte naast mijn bureau nog onbeschreven cd's van Ronald Snijders.

On 4/15/2021 at 6:26 PM, Tubejack said:

1959: Monitor made a short film called Hi-Fi-Fo-Fum, about a burgeoning phenomenon; the audiophile. This is absolutely wonderful.

Erg leuk Jack!

• 2 weeks later...

Zoiets is zinloos. Het begint al bij de technische kwaliteit van de opname, mixing en mastering. Als die op lp goed is en bij digitaal het slachtoffer van de idiote "loudness wars", dan klinkt vinyl wel degelijk beter. Digitaal heeft ontegensprekelijk de beste technische specificaties, maar dan moeten de studiojongens wel met hun fikken van de dynamiek afblijven en die niet stelselmatig de nek omwringen.