Jump to content

Welke muziek staat er nu op (deel7)

Seed7
 Share

Recommended Posts

Roger Glover & Guests: "The Butterfly Ball and the Grasshopper's Feast" (1974)
Dit is een rock opera die oorspronkelijk de soundtrack van een tekenfilm had moeten worden, maar die tekenfilm is er nooit gekomen.
In onze contreien is het allerbekendste nummer "Love is All" gezongen door Ronnie James Dio dat vergezeld ging van een indrukwekkende animatie-muziekvideo en wekenlang op nummer één stond in zowel Vlaanderen als Nederland:

Vandaag teveel pech om op te sommen. Dan maar een toepasselijk muziekje uitgezocht, Utopies van het Hadouk Trio. Topmuziek, maar ja, utopie.

Zelf maar even opzoeken, geen zin om er een video bij te plaatsen.

15 hours ago, mumsoft said:

Vandaag teveel pech om op te sommen. Dan maar een toepasselijk muziekje uitgezocht, Utopies van het Hadouk Trio. Topmuziek, maar ja, utopie.

Zelf maar even opzoeken, geen zin om er een video bij te plaatsen.

Als ik "pech" lees, kan het iets van "jammer" zijn, niets ernstigs hoop ik?

Nee hoor: pc stuk, rasp zenders kwijt, Brooklyn DAC ziet die hele rasp niet. Niks aan de handa, toch?

Inmiddels doet de Brooklyn het weer met de rasp, en die heeft weer wat radiozenders. Nu de pc nog. En o ja, nog steeds last van pijn aan een oog.

Ja, dat ben ik. Toen ik lenzen nam, ik was net op kamers en 23, heb ik mijn toenmalige bril als reserve gehouden. Prettig bij het naar bed gaan en opstaan. Nou die bril dus, alleen ander montuur, die draag ik nu omdat lenzen niet gaan. Maar ik heb een fijne dokter.