Jump to content

Welke muziek staat er nu op (deel7)

Seed7
 Share

Recommended Posts

Hier een heel mooi klinkende 24/192 flac van het album Softly van het Shirley Horn Trio.

The 1988 release is commonly referred to as one of Horn’s most introspective and emotionally intensive records to date. With her sidemen Charles Ables (bass) and Steve Williams (percussion) gathered into a quaint, pastoral living room full of recording equipment, the trio plowed through the tunes, tracking almost until dawn.

7 hours ago, Duck-Twacy said:

Met Words en Massachusetts wel de mooiste nummers van hun. En ja, ik was toen in den beginne erg van de Bee Gees, wat even later snel weer afgelopen was met Saturday Night Fever en zo...

26 minutes ago, René N. said:

Bee Gees, wat even later snel weer afgelopen was met Saturday Night Fever en zo...

En ze gingen nog jaren door. Mijn vrouw is fan....  

Dit is een mooi album uit 2001 This Is Where I Came In

Edited by Tubejack

Ik hoorde het vannochtend op de loklae radio. Zo'n nummer dat je al eens eerder gehoord hebt, maar allang vergeten was..  Duurde wel even voordat ik het gevonden had (zonder titel). Ze hebben inderdaad meer muziek gemaakt dan ik wist. Het disco gebeuren is aan mij ook niet besteed.

9 hours ago, Duck-Twacy said:

Ik hoorde het vannochtend op de loklae radio. Zo'n nummer dat je al eens eerder gehoord hebt, maar allang vergeten was..  Duurde wel even voordat ik het gevonden had (zonder titel). Ze hebben inderdaad meer muziek gemaakt dan ik wist. Het disco gebeuren is aan mij ook niet besteed.

We hebben een hele rij met CD's en LP's van de Beegees. En ook solo projecten. De geluidskwaliteit is na de 1e albums heel hoog. Ze waren vrij perfectionistisch. Het disco gebeuren vond ik  leuk, mooie kleren aan en lekker dansen met de mooiste vrouwen. Vele andere stromingen, rond diezelfde tijd, of daar voor of er na ben ik pas later gaan waarderen, maar soms ook daarnaast. Bij ons thuis, waren veel soorten muziek.

4 hours ago, Tubejack said:

We hebben een hele rij met CD's en LP's van de Beegees. En ook solo projecten. De geluidskwaliteit is na de 1e albums heel hoog. Ze waren vrij perfectionistisch. Het disco gebeuren vond ik  leuk, mooie kleren aan en lekker dansen met de mooiste vrouwen. Vele andere stromingen, rond diezelfde tijd, of daar voor of er na ben ik pas later gaan waarderen, maar soms ook daarnaast. Bij ons thuis, waren veel soorten muziek.

Lol, daarom had ik als muurbloempje ook zo'n hekel aan Saterday night  (geintje, was niet echte een disco ganger, denk dat ik hooguit n dozijn keer geweest ben in heel mn leven, meeste nog in t buitenland)

Ik was flabbergasted toen ik dit album voor het eerst hoorde:

Ik kan helaas geen Full Album op YouTube vinden.....

.R-6527943-1421292271-9707.jpeg.jpg

Fiona Apple - Extraordinary Machine
Edited by René N.