Jump to content

Welke muziek staat er nu op (deel7)

Seed7
 Share

Recommended Posts

Pffff, eindelijk weer eens muzíek hier. Vijf dagen met de fotoclub naar Dublin geweest ;D, óók helemaal niet verkeerd natuurlijk, maar miste mijn plaatjes wél. We hadden wel andere "muziek", dance of zo, uit de kelders van het hotel, en dat twee nachten tot 02:30 uur....

Goed, gisterenavond dan weer hier:

NS04MTkzLmpwZWc.jpeg

Paolo Conte - Aguaplano

De Italiaanse versie, dus plaat twee gedraaid, de eerste plaat komt overeen met de Nederlandse enkele persing...

En daarna op de draaitafel:

Ni5qcGVn.jpeg

Wovenhand - The Threshingfloor

•  

DIRE-STRAITS-Love-Over-Gold-LP-RSD-2022-

Tja, de Half Speed Master (RSD 2022) van Love over Gold. Prachtige persing, klinkt fantastisch... maar ik was niet zo "flabbergasted" als bij de Half Speed Master van Brothers in Arms. Maar goed, ik had deze nog niet op vinyl en de rest van de DireStraits wel... dus een verantwoorde aankoop 😉 

28 minutes ago, Seed7 said:

maar wel plaatje geschoten toch?

Hahaha, jazéker, maar ik ben meer van de portretten en niet zo van de stad. Maar dus wél wat portretten van de medeclubleden gemaakt.....

2 hours ago, edwin16 said:

DIRE-STRAITS-Love-Over-Gold-LP-RSD-2022-

Tja, de Half Speed Master (RSD 2022) van Love over Gold. Prachtige persing, klinkt fantastisch... maar ik was niet zo "flabbergasted" als bij de Half Speed Master van Brothers in Arms. Maar goed, ik had deze nog niet op vinyl en de rest van de DireStraits wel... dus een verantwoorde aankoop 😉 

Goeie tip, ga ik eens opzoeken.

mijn originele exemplaar is aardig grijs gedraaid.

2 minutes ago, Seed7 said:

Genoeg pubs vol met mooie koppen toch?

Het gekke is, dát hebben we níet gedaan. Ieder keer met de groep samen gegeten, napraten, een borrel en toen weer naar bed. Het zijn heftige dagen met al dat geslenter in de stad....

Overigens via internet nog wel op zoek geweest naar wat pubs met leuke muziek (jazz of Iers of zo) maar dat was niet zo handig te vinden. Gewoon de stad inlopen was denk ik handiger geweest....

Tori Amos, een mooie van haar...

Nu hier, eindelijk weer eens Spinvis. Mijn lief kan er niet goed tegen, tegen die zeurderige stem. Dus draai ik deze als ik alleen muziek luister, best wel veel eigenlijk ;D. Dit is wel muziek die me raakt....

LTE1NTYuanBlZw.jpeg

Spinvis - Spinvis