Seed7 Posted 7 januari 2023 Author Report Share Posted 7 januari 2023 Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarcelMR Posted 7 januari 2023 Report Share Posted 7 januari 2023 (edited) Cool deze ... ik snap de muziek niet helemaal maar misschien moet ik er iets bij gebruiken Edited 7 januari 2023 by marcel535i Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seed7 Posted 7 januari 2023 Author Report Share Posted 7 januari 2023 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seed7 Posted 7 januari 2023 Author Report Share Posted 7 januari 2023 (edited) Bram Laan, was een gitarist uit de Achterhoek die zich een keer volledig uit mocht leven in de studio. Edited 7 januari 2023 by Seed7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vinyl_Fuchs Posted 7 januari 2023 Report Share Posted 7 januari 2023 On 5-1-2023 at 13:46, Seed7 said: Meer "directmastering" dan dit gaat het niet worden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rob55 Posted 7 januari 2023 Report Share Posted 7 januari 2023 Pink Floyd. The Wall. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 7 januari 2023 Report Share Posted 7 januari 2023 Kippenvel nummer (Stevie was zn tijd ver vooruit) Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 7 januari 2023 Report Share Posted 7 januari 2023 2 hours ago, Seed7 said: Bram Laan, was een gitarist uit de Achterhoek die zich een keer volledig uit mocht leven in de studio. Seed7 man, je blijft mij verbazen . Die zie je nérgens terugkomen, en ja hoor, Seed7 draait hem. Ik heb de LP in de kast staan en zal hem weer eens draaien . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seed7 Posted 8 januari 2023 Author Report Share Posted 8 januari 2023 (edited) 9 hours ago, René N. said: en ja hoor Bram speelde met z'n band op een schoolfeest bij ons, net een week of twee nadat de LP uit kwam. Live was heel anders dan de plaat, veel meer rock en minder 'gepiel'. En het album staat ook hier in de kast, in het vakje nooit weg doen. Voor wie het geheel wil beluisteren: Edited 8 januari 2023 by Seed7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rob55 Posted 8 januari 2023 Report Share Posted 8 januari 2023 Zoltan Kocsis. Clair de lune. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 8 januari 2023 Report Share Posted 8 januari 2023 Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 8 januari 2023 Report Share Posted 8 januari 2023 4 hours ago, Seed7 said: Bram speelde met z'n band op een schoolfeest bij ons, net een week of twee nadat de LP uit kwam. Live was heel anders dan de plaat, veel meer rock en minder 'gepiel'. En het album staat ook hier in de kast, in het vakje nooit weg doen. Ik heb een paar jaar geleden alle LP's doorgeluisterd en er 85 op termijn in de verkoop te doen. Ga ik ze ooit nog beluisteren? Nee? Dan in de verkoop, waaronder Bram Laan. Maar misschien moet ik die 85 nu, een paar jaar later, toch nóg eens een keer beluisteren en een kans geven.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seed7 Posted 8 januari 2023 Author Report Share Posted 8 januari 2023 40 minutes ago, René N. said: Ik heb een paar jaar geleden alle LP's doorgeluisterd en er 85 op termijn in de verkoop te doen. Bij mij zaten er "iets meer" in het uit bakje. Heel wat artiesten die ik compleet had zijn gereduceerd tot de een of twee hoogtepunten. De rest, weg er mee. Wat nostalgie mocht ook blijven, waaronder Bramlaan. Op een gegeven moment ben ik gaan inzien dat een grote collectie zinloos is als je toch alleen maar bepaalde albums draait omdat de rest er niet echt toe doet. Het vervelende is dat je wel toegang tot de rest moet hebben om de toppers te kiezen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 8 januari 2023 Report Share Posted 8 januari 2023 1 hour ago, Seed7 said: Bij mij zaten er "iets meer" in het uit bakje. Heel wat artiesten die ik compleet had zijn gereduceerd tot de een of twee hoogtepunten. De rest, weg er mee. Wat nostalgie mocht ook blijven, waaronder Bramlaan. Op een gegeven moment ben ik gaan inzien dat een grote collectie zinloos is als je toch alleen maar bepaalde albums draait omdat de rest er niet echt toe doet. Het vervelende is dat je wel toegang tot de rest moet hebben om de toppers te kiezen. Hélemaal mee eens. Zo staan er bij mij ook veel albums van zelfs de favoriete artiesten in de uitbak . Maar jij hebt ook een mega verzameling hé en dan is het draaien van albums ook nog eens een kwestie van tijd hebben. Maar wat jij hier steeds post, zijn dat dan albums die je volledig draait of één of een paar nummers? Dat volledig draaien kán haast niet, gezien de hoeveelheid . Link to comment Share on other sites More sharing options...
edwin16 Posted 8 januari 2023 Report Share Posted 8 januari 2023 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seed7 Posted 8 januari 2023 Author Report Share Posted 8 januari 2023 14 minutes ago, René N. said: Maar wat jij hier steeds post, zijn dat dan albums die je volledig draait of één of een paar nummers? Dat volledig draaien kán haast niet, gezien de hoeveelheid Het merendeel volledig. Aangezien het topic "Welke muziek staat er nu op" is wil het ook niet zeggen dat ik alles goed of mooi vindt wat ik plaats. Het is ook niet muziek die ik heb, maar wat ik vind en die ik interessant vind. Het hoeven geen blijvertjes te zijn of worden. De verzameling was mega, is nu een stuk of 3000 CD's en 1000 Lp's. Dat was bijna het 5-voudige. Met boeken het zelfde, van de ~2000 zijn er een stuk of 80 over. Van het merendeel is er wel een versie op de hard discs gebleven, daar staat dan nog weer veel meer op dan ik ooit fysiek heb gehad. 6x 4TB in flac. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seed7 Posted 8 januari 2023 Author Report Share Posted 8 januari 2023 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seed7 Posted 8 januari 2023 Author Report Share Posted 8 januari 2023 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seed7 Posted 9 januari 2023 Author Report Share Posted 9 januari 2023 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 9 januari 2023 Report Share Posted 9 januari 2023 (edited) Hoorde vanochtend deze op de radio. Dacht: dat was toch best wel een lekker nummer en wilde het album "Nils" kopen (op cd). Dat viel nog tegen, nergens te koop (nieuw of tweedehands). Uiteindelijk maar een "best of" gekocht. Sommige artiesten doen het kennelijk wat minder goed in de loop der jaren Edited 9 januari 2023 by Duck-Twacy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seed7 Posted 9 januari 2023 Author Report Share Posted 9 januari 2023 Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarcelMR Posted 9 januari 2023 Report Share Posted 9 januari 2023 2 hours ago, Seed7 said: Die gasten mis ik nog in mijn fysieke verzameling. Plaats maken voor een stukje space-rock. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bloom Posted 9 januari 2023 Report Share Posted 9 januari 2023 Ensemble Contemporain, The Barking Pumpkin Gratification Consort, Pierre Boulez (cond) - Boulez Conducts Zappa: The Perfect Stranger and other Chamber Works 1984 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roots Posted 9 januari 2023 Report Share Posted 9 januari 2023 Even geen tijd..Ben Vulfpeck aan het luisteren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seed7 Posted 10 januari 2023 Author Report Share Posted 10 januari 2023 16 hours ago, Roots said: Ben Vulfpeck aan het luisteren Die "huiskamer filmpjes"? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts