Jump to content

Welke muziek staat er nu op (deel7)

Seed7
 Share

Recommended Posts

Dit zijn de Berliner Philharmoniker onder leiding van Igor Markevitch en ze spelen de 3de symfonie van Franz Berwald in C groot getiteld "Singulière".
Persoonlijk vind ik dat een bijzonder prachtig werk van een minder bekende componist en dirigent Markevitch doet het alle eer aan en zet hier samen met de Berliner Philharmoniker een schitterende en bijzonder indrukwekkende prestatie neer.

Dit is een playlist met alle 60 cd's uit de beroemde RCA/Victor 'Living Stereo' reeks en het geheel omvat 688 tracks en is meer dan 40 GB groot.
Het gaat om klassieke muziek en geremasterde historische opnames uit de late jaren '50 en vroege jaren '60 van de vorige eeuw.

8 hours ago, Bloom said:

Dit is een playlist met alle 60 cd's uit de beroemde RCA/Victor 'Living Stereo' reeks en het geheel omvat 688 tracks en is meer dan 40 GB groot.
Het gaat om klassieke muziek en geremasterde historische opnames uit de late jaren '50 en vroege jaren '60 van de vorige eeuw.

Dat is een hele fijne tip! 

9 hours ago, Roots said:

Ik heb dat dan weer niet dat ik elke suggestie van You tube hier moet gaan posten.

Dat doe ik niet: alles wat ik hier post zijn mijn eigen vondsten. Youtube kan me niks suggereren omdat ik alles van hen blokkeer. Geen ads, geen datagraaien, niks.