Jump to content

Welke muziek staat er nu op (deel7)

Seed7
 Share

Recommended Posts

On 29-2-2024 at 12:45, Jongensdroom said:

Dali CD nr. 4. Wat een grandioze opnames. Weet iemand of die door Dali speciaal bewerkt zijn.

Zijn er nog meer cd's die zo fantastisch klinken?

Kan ik mij ook wel in vinden. Ik heb een aantal CD's van Fritz (STS), die zijn wel 'bewerkt'. Moet je van houden....

Vers binnen een dubbelaar van Dr John en Iron Butterfly. Voor een plaat uit 1968 klinkt A Gadda da Vida heel aardig. Dat nummer vult dan gelijk een kant. De tweede kant is daarvan een slap aftreksel. 

Steve Miller staat ook in mijn collectie. Zal ik weer eens draaien.

Edited by carl

3 hours ago, HansP said:

https://www.marktplaats.nl/v/cd-s-en-dvd-s/vinyl-klassiek/m2092559130-grote-5000-lp-vinyl-elpee-collectie-klassiek-platen

Voor als je zonder muziek zit is dit wel een leuke start als klassiek liefhebber.

Ik heb vorig jaar ook 3000 LP’s over gekocht. Nou ja, kreeg ze eigenlijk bij een audio set die ik had gekocht erbij. D=vrijwel alles beluisterd, mega klus. Het meeste was klassiek, maar ook wat James last en andere prul. Ik heb alle rommel naar de kringloop gebracht, de echt mooie platen eruit gehaald (zo’n 50-75). De rest was simpelweg niet mijn smaak, maar had volgens Discogs zeker waarde. Maar verkopen, dat lukt echt niet. Heb er zelfs nog mee op een platen beurs gestaan, en maar liefst 3 platen verkocht. Ze waren echt niet te duur geprijsd, maar klassiek verkoopt simpelweg niet. Dus de 2K marktwaarde klopt gewoon niet. De gevraagde 7500 euro gaat die man dus ook bij lange na  niet halen. Ik heb 3 opkopers gebeld, en slechts 1 wilde de partij hebben. Heb er 150 euro voor gekregen. Veel meer is het ook echt niet waard. Ik had ook een Discogs waarde van 7000 euro,maar dat zegt dus helemaal niks.