Jump to content

Welke muziek staat er nu op (deel7)

Seed7
 Share

Recommended Posts

1 hour ago, Duclaasie said:

Dank voor de tip Jack! Hoewel er vast mensen zijn die elektronische muziek niet als muziek zien. 😝

Graag gedaan. Wij hebben van huis uit, een heel brede muzieksmaak mee gekregen. Er was altijd muziek. We zijn er mee opgegroeid vanaf onze jonge jaren. Nu staat de radio aan op de Muziek mix van radio NH het klinkt heel erg goed :)

Edited by Tubejack

Off topic: Mercedes lijkt ook al gewillig zijn/ haar ziel aan de "Chinese duivel" te willen verkopen. Hebben ze in Westen nu echt allemaal stront (lees: dollar-/ eurotekens in hun ogen)? Tot 1911 kon de Chinese cultuur mijn waardering nog enigzins wegdragen. Zelfs Harley Davidson laat sommige van hun motoren in China, met medewerking van, maken. Er zijn m.i. 4 gevaren voor onze gekende Westerse samenleving: China, Iran, Rusland en niet te onderschatten onze eigen Westerse hebzucht.

Vandaar mijn grote, anti-Chinese sentiment en dat wil ik niet de Chinese burgers in de schoenen schuiven, maar wel in die van hun regering.  Een Chinese Porsche, Ducati, Harley, etc. is mij een grote doorn in het oog.

Is getekend: een bezorgd PROVENCIAALTJE.

Komt er op neer dat die chinezen slimmer zijn dan wij Fuchs. Ze wachten geduldig af. Bespioneren, hacken, manipuleren...En slaan dan hun slag. AliExpress heeft hun omzet bijna verdubbelt. ;) las ik vandaag.

5 minutes ago, Roots said:

Komt er op neer dat die chinezen slimmer zijn dan wij Fuchs. Ze wachten geduldig af. Bespioneren, hacken, manipuleren...En slaan dan hun slag. AliExpress heeft hun omzet bijna verdubbelt. ;) las ik vandaag.

Correctie: ze zijn met meer mensen. Dus hebben ze ook meer slimme mensen onder hun gelederen, mede gefaciliteerd door Westerse universiteiten.

P.S. Aan mij zal Ali niks verdienen. Helaas is mijn persoontje niet significant.

Ik leef niet onder een steen, maar kan wel vertellen dat Aldi mooie vleesproducten levert met Duitse oorsprong (herkomst vee en schlacht)

3 minutes ago, Roots said:

Zal allemaal best.

3 minutes ago, Roots said:

Zal allemaal best...Blijf dan maar ver weg van de Action,Lidl ,Aldi, Blokker zelfs de Gamma heeft een fabriek in China.....

Blijf dan maar ver weg van de Action,Lidl ,Aldi, Blokker zelfs de Gamma heeft een fabriek in China.....

Aldi Duitsland biedt overigens goed vlees (Duitse oorsprong en Duitse Slachting). Ok, niet de kwaliteit die mijn vader hanteerde, maar voor mij meer dan ervaarbaar. De Chinese shit/ prullaria laat ik links liggen. Nu nog mijn Misses heropvoeden. 

Niks, nada. Anders had ik er wel ruchtbaarheid aan gegeven. Ik heb hier overigens wel een giga-elektroprobleem: een gedeelte van de bovenverdieping zonder stroom zonder zichtbare uitval in de meterkast. Dus als ik na het weekeinde geen bericht meer van me geef, heb ik het bij foute kabeleinde gehad. 

Edited by Vinyl_Fuchs