Jump to content

Welke muziek staat er nu op (deel7)

Seed7
 Share

Recommended Posts

On 1-9-2024 at 08:03, Jongensdroom said:

Bij de kringloop Signale van Herman van Veen gekocht voor 50 cent. Hilversum 3, staat er ook op. Tientallen jaren geleden, werden zijn lp's gebruikt in hifi winkels als demo plaat. Meestal op apparatuur die ik niet kon betalen. Ik schrok bijna van de stem van Herman. Alsof hij op visite was. De klank van de bariton-sax, ook zeer goed opgenomen. Toen konden ze al, wat ze nu haast niet meer doen. Bravo Wisseloord Studio's.

Klinkt echt zeer mooi...Heb de cd dan ook al heel lang. :) 

Ik heb dan wel de nederlandse versie.

Edited by Roots

Ik versta er geen zak van op een enkel woord na ( knäckebröd )  maar klinkt wel geweldig !

Muzikaal gezien ook top gevarieerd !

Edited by MarcelMR

On 1-9-2024 at 08:03, Jongensdroom said:

Bij de kringloop Signale van Herman van Veen gekocht voor 50 cent. Hilversum 3, staat er ook op. Tientallen jaren geleden, werden zijn lp's gebruikt in hifi winkels als demo plaat. Meestal op apparatuur die ik niet kon betalen. Ik schrok bijna van de stem van Herman. Alsof hij op visite was. De klank van de bariton-sax, ook zeer goed opgenomen. Toen konden ze al, wat ze nu haast niet meer doen. Bravo Wisseloord Studio's.

Welkom terug, Jongensdroom.  

Heel triest verhaal...Lucky Dube bekenste artiest van zuid afrika, conservatorium, geheel onthouder van drugs. Werd dood geschoten toen hij zijn dochter naar school bracht. Carjackers, hij is ontvlucht en kwam 300 m verder tot stilstand tegen een lantaarn paal.