Jump to content

Welke muziek staat er nu op (deel7)

Seed7
 Share

Recommended Posts

Fish heeft zijn solo albums een stevige rerelease gegeven, een mooie boxset met veel extra’s. Alleen of het geluid er op vooruitgaat?

Origineel - a gentleman’s excuse me

remaster - a gentleman’s excuse me

Helaas even aan de CD gekluisterd en dus geen Paris Texas. Maar Bookers Guitar van Eric Bibb is niet mis. Hetzelfde geldt voor Louis Armstrong meets Osacar Peterson.  Een zeer bijzondere opname is overigens David Crosby live in Philadelphia (1989). Dat is wel een extreem goede uitvoering. 

Dit alles ten bewijze dat ik naast het audiofiele geneuzel ook nog met iets anders bezig ben.

Ik heb Eric Bibb wel eens live in een kleine zaal gehoord Roy. Toen we weg gingen kregen we een hand van hem! Fantastische zanger. Hij is blijven plakken in Finland vanwege de liefde.

PS ik heb nogal wat LP’s van Ry Cooder. In die zin alle begrip hoor. Die Armstrong vind ik ook fantastisch. Hij speelt toeter net als Wil ( is hij al wakker).

Edited by carl

1 hour ago, carl said:

Ik heb Eric Bibb wel eens live in een kleine zaal gehoord Roy. Toen we weg gingen kregen we een hand van hem! Fantastische zanger. Hij is blijven plakken in Finland vanwege de liefde.

PS ik heb nogal wat LP’s van Ry Cooder. In die zin alle begrip hoor. Die Armstrong vind ik ook fantastisch. Hij speelt toeter net als Wil ( is hij al wakker).

@carl: ik bedoelde de 3 verschillende nummers van Ry Cooder. 😉

1 hour ago, Vinyl_Fuchs said:

@carl: ik bedoelde de 3 verschillende nummers van Ry Cooder. 😉

Oh sorry, ik kan helaas niet meeluisteren vanwege phono trap.

Gisteren My Way van Sidney Christmas beluisterd. Ze heeft Britisch Got Talent gewonnen. Wat kan die meid zingen, wat een power.

Toen ik haar op TV zag, heb ik meteen de cd besteld als pre-order. Ik had zoiets nog nooit gehoord.

En wat een prima geluidskwaliteit. 

2 hours ago, Tubejack said:

Wat een "geschreeuw" zeg. Duidelijk dat wij anders luisteren .;)

Ze had beter gecoacht moeten worden met microfoon techniek.... Maar ze heeft het goed gedaan , echt zo spectaculair zoals ze daar zeggen is niet mijn mening.

7 hours ago, Roots said:

Ze had beter gecoacht moeten worden met microfoon techniek.... Maar ze heeft het goed gedaan , echt zo spectaculair zoals ze daar zeggen is niet mijn mening.

Ze heeft in ieder geval gewonnen. Dat vind ik dan weer wel knap. Inderdaad met betere microfoon en techniek .