carl Posted 28 januari Report Share Posted 28 januari Ik heb nu de Thorens New Reference collection aanstaan. Aanrader ! https://in-akustik.com/thorens-new-reference-collection-01678185-par Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edje2 Posted woensdag om 21:15 Report Share Posted woensdag om 21:15 Op cd is er sublaag aanwezig die op de plaat eruit is gemasterd. Ik mis dat wel op deze lp. Plaat klinkt verder erg goed inderdaad en leuke muziek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vinyl_Fuchs Posted donderdag om 21:35 Report Share Posted donderdag om 21:35 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roots Posted vrijdag om 23:38 Report Share Posted vrijdag om 23:38 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rob55 Posted zaterdag om 09:56 Report Share Posted zaterdag om 09:56 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vinyl_Fuchs Posted zaterdag om 13:54 Report Share Posted zaterdag om 13:54 Op Radio Paradise. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarcelMR Posted zaterdag om 14:21 Report Share Posted zaterdag om 14:21 voor de meeste van dit forum van toepassing Zeer audiofiel dit album van Willie Nelson (God's problem child) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vinyl_Fuchs Posted zaterdag om 14:40 Report Share Posted zaterdag om 14:40 Ik voel me als jonge hond overigens niet aangesproken. Wel een mooie muziektekst en natuurlijk hartstikke cliché. Ik kan op mijn 50 twee dingen doen: In de achteruitspiegels blijven kijken of gewoon mijn blik naar voren richten en genieten van de levenswegen die me tegemoet "snellen". Het eerste doe ik als nostalgicus geregeld, maar ik vergeet vooral niet om mijn posiitieve blik voorwaarts te werpen. Ik zit pas op de helft..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarcelMR Posted zaterdag om 21:36 Report Share Posted zaterdag om 21:36 6 hours ago, Vinyl_Fuchs said: Ik voel me als jonge hond overigens niet aangesproken. .... "You think that you're still a young bull rider Until you look in the mirror and see an old timer" Mooie tekst, ik begin ook nog met een "5.." maar niet zo lang meer Had er met mijn "jonkie" collegas over maar die vonden mij niet oud, oud ben je pas boven 70....... volgens hun dan ! Succes verder met de tweede helft ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roots Posted zaterdag om 21:54 Report Share Posted zaterdag om 21:54 Toen ik 30 werd vond ik 50 echt wel al oud..Nu ik pas 60 ben geworden begint echt oud zijn volgens mij bij 80. Veel mensen halen het het niet eens, prijs je zelf een bevoorrecht mens. Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted zaterdag om 22:54 Report Share Posted zaterdag om 22:54 56 minutes ago, Roots said: Toen ik 30 werd vond ik 50 echt wel al oud..Nu ik pas 60 ben geworden begint echt oud zijn volgens mij bij 80. Veel mensen halen het het niet eens, prijs je zelf een bevoorrecht mens. +1. Hoe ouder je wordt hoe verder dat "oud" opschuift naar achteren . Je moet "een beetje" geluk hebben in het leven en dat bestaat veelal uit gezond ouder worden... Pluk de dag . Link to comment Share on other sites More sharing options...
HansP Posted zaterdag om 23:14 Report Share Posted zaterdag om 23:14 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rob55 Posted gisteren om 14:04 Report Share Posted gisteren om 14:04 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roots Posted gisteren om 22:04 Report Share Posted gisteren om 22:04 Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 1 hour ago Report Share Posted 1 hour ago On 1-2-2025 at 22:54, Roots said: Toen ik 30 werd vond ik 50 echt wel al oud..Nu ik pas 60 ben geworden begint echt oud zijn volgens mij bij 80. Veel mensen halen het het niet eens, prijs je zelf een bevoorrecht mens. Zo jong nog Roots. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roots Posted 1 hour ago Report Share Posted 1 hour ago Over 20 jaar gaan we nog eens leuke momenten ophalen van dit forum, en de minder leuke natuurlijk...Beloofd Carl? Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 33 minutes ago Report Share Posted 33 minutes ago Dan zit ik wel in het Walhalla Roots. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts