Jump to content

Welke muziek staat er nu op (deel7)

Seed7
 Share

Recommended Posts

11 hours ago, Vinyl_Fuchs said:

Tssss, net ontbeten en heb ik dit op Spotify gecheckt, want in de krant van vandaag stond een goede *****-recensie. Zie ik jouw posting :D. Die was wél van gisterenavond, dus je was eerder dan de krant B). De recensie was trouwens van Tivoli Utrecht...

1 hour ago, René N. said:

Tssss, net ontbeten en heb ik dit op Spotify gecheckt, want in de krant van vandaag stond een goede *****-recensie. Zie ik jouw posting :D. Die was wél van gisterenavond, dus je was eerder dan de krant B). De recensie was trouwens van Tivoli Utrecht...

Die recensie stond gisteravond al online. 😉

How Hi the Li

Van the Family,

Echt te gekke en mooi opgenomen jaren 70 ( dacht ik)…

1969:lees ik net…mn geboortejaar , daarom klinkt het zo goed :) 

Edited by Jason

Ik heb hier muziek van Chopin gespeeld door Arthur Rubenstein op LP aanstaan. Opgenomen in the German Democratic Republic in 1976. Nu ben ik wel eens in het DDR museum geweest met al die communistische consumptie troep. Maar deze opname op LP is echt geweldig.  Dat konden ze dus wel daar. Ik heb net een andere Chopin opgehad van DGG en door Polini. Zo veel minder gevoel in de opname en zoveel minder warmte. Ik had graag het oordeel van een musicus gehad. Helaas heb ik maar een LP anders had ik hem gestuurd.

Verrek het is origineel een RCA opname. Die yanks hadden het toen wel onder controle. Doet me plezier dat mijn voordelen weer bevestigd worden.

Edited by carl