Jump to content

Welke muziek staat er nu op (deel7)

Seed7
 Share

Recommended Posts

1 hour ago, kappa7 said:

Ja maar met vertraging zo dat ik alle bouwdozen kon doorspoelen.

Bizar dat zo iets dan nog wint ook.

Israël vond ik het beste. Verder aantal  fraaie decors en lichtshows, regelmatig mooier dan de muziek. 

Israël was zeker de beste.

Ik vind de stemmen van de vak jury ook steeds meer woke worden dan muzikaal verantwoordt.

Zie hier onder ook de resultaten van de halve finale waarin Klein optrad. In de halve finale tellen alleen de publieksstemmen:

Israël: 194 punten

Nederland: 182 punten

Armenië: 137 punten

Zwitserland: 132 punten

Griekenland: 86 punten

Estland: 79 punten

Letland: 72 punten

Georgië: 54 punten

Oostenrijk: 46 punten

Noorwegen: 43 punten

bron.

https://nos.nl/collectie/13971/liveblog/2520041-winnaar-nemo-vooral-bij-vakjury-populair-joost-klein-tweede-in-halve-finale

Edited by kappa7

Slimane Nebchi: "Mon amour" vond ik persoonlijk het mooiste nummer van de hele Eurosong-wedstrijd.

De reden waarom Joost Klein werd uitgesloten was compleet belachelijk en buiten alle proporties. Wat die cameravrouw vooraf deed was dan geen 'ongepast gedrag'???

19 minutes ago, Bloom said:

.De reden waarom Joost Klein werd uitgesloten was compleet belachelijk en buiten alle proporties. Wat die cameravrouw vooraf deed was dan geen 'ongepast gedrag'???

Ik ben erg benieuwd naar de beelden die ze heeft gemaakt.

Het moet wel heel erg zijn geweest dat ze zich zo bedreigd heeft gevoeld.

Hier zal nog wel het een en ander over gezegd worden. 

De Zweedse politie wil niet bevestigen of zij de beelden heeft die ervan gemaakt werden. Dat hoort bij het geheim van het onderzoek. Maandag (morgen) zou de Zweedse procureur beslissen of hij overgaat tot vervolging dan wel de zaak seponeert. In het laatste geval (en wat ik verwacht dat er gaat gebeuren) is er natuurlijk sprake van een zwaar overdreven reactie en straf. Volgens een commentaar van de woordvoerder van AvroTros zou Klein "dreigend hebben gekeken" naar de cameravrouw, maar zou zij een heel ander verhaal ophangen. AvroTros zegt met klem dat Klein de vrouw alleszins nooit heeft aangeraakt. Als ze effectief geschrokken is van wat hij deed, ga ik uit van een dreigende beweging. Maar hierbij moet er dan ook rekening gehouden worden met het feit, dat aan de vrouw meermaals gevraagd was om te stoppen met filmen (ze mocht dat volgens de gemaakte afspraken ook helemaal niet) en weigerde ze dat en ging er stug mee door. Wel, dan kan ik begrijpen dat Klein zijn geduld verloor.

Die knaap lijkt veel onrecht aangedaan. Zoveel kan er er niet gebeurd zijn. Ik denk dat hij mede aangepakt is voor zijn niet doorsnee gedrag. Niet mijn smaak, maar mijn kleinkinderen van 3 en 5 zingen zijn inzending met volle borst mee.

Verder niets gezien en gehoord.

Edited by carl

- The Rolling Stones met Muddy Waters. Niet perfect op plaat maar leuk om te horen.

- Bach Cello concert door Quirine Viersen (met dank aan Cock)

- Ella Here comes Charlie

Allen van voor tot achter afgedraaid.

Oei, nee. Daar is zowat alle dynamiek uitgehaald. Dit is een officiële remaster van Vangelis zelf en die heeft een DR van 12 voor Opéra Sauvage (het album).

7 minutes ago, Tubejack said:

Wij hebben het originele album op CD

Ik ook. Dat is uit 1979 en heeft zelfs een DR van 14.