Jump to content

Wat Zijn Je Nieuwe Audio Aanwinsten IV

dhfreakie
 Share

Recommended Posts

Waarom geen invoerrechten? Alles wat buiten de EU vandaan komt worden invoerrechten over geheven. Is wel een minimum bedrag aan, voor electronica ligt dat veelal op 150 euro incl verzendkosten, maar er zijn uitzonderingen per land.

Ik denk dat er al met al nog 190 euro overheen komt. Maar het kan heel goed dat je ook geen rekening krijgt. Fingers crossed!

10 minutes ago, Duclaasie said:

Zeker een mooie draaitafel!! Heb je de standaard voeding, of de lineaire voeding ook gekozen? Ik zie dat je het alu plateau hebt, was het POM plateau niet (meer) te krijgen?

veel plezier met je nieuwe speeltje.  

Standaard voeding, je moet tenslotte nog iets te wensen hebben…

Plateau was niet meer te krijgen (hoorde ik van Marco tijdens de iEAR.

7 hours ago, Edje2 said:

Waarom geen invoerrechten? Alles wat buiten de EU vandaan komt worden invoerrechten over geheven. Is wel een minimum bedrag aan, voor electronica ligt dat veelal op 150 euro incl verzendkosten, maar er zijn uitzonderingen per land.

Ik denk dat er al met al nog 190 euro overheen komt. Maar het kan heel goed dat je ook geen rekening krijgt. Fingers crossed!

Heb het gevaagd aan de douane Nederland op insta en die antwoorden: "Hoi Ronald, dat klopt! Je betaalt dan 0% invoerrechten en 21% btw. Houd rekening met inklaringskosten van het postbedrijf. Dit bedrag verschilt per vervoerder. "

https://www.instagram.com/douane_nl/

En dat voor de kerst Edwin - wat wil je meer?

Net een Solid Steel rack gereserveerd. Het is net een “verdieping” lager dan die van mij en optisch zou dat mooi moeten uitvallen. Nog belangrijker ik kan daar wat spullen op kwijt die nu op de grond staan.

Edited by carl

Ongeveer 5 weken geleden na een lange periode van oriënteren de Sonnet Morpheus opgehaald om uit te proberen. De 30 dagen die gegund is om te testen heb ik niet nodig gehad. Fenomenaal en mijn hypothese dat een duurdere high end DAC niet veel beter kan klinken dan een goede mid end of entry high end DAC is gelogenstraft.