Jump to content

Wat Zijn Je Nieuwe Audio Aanwinsten IV

dhfreakie
 Share

Recommended Posts

7 hours ago, Bloom said:

Hier ook. Maar niet bij mij binnen. Hier is het zo'n 24°C.

Ik denk in mijn souterrain 21 graden en in huis 23 graden. Woon in een bos.

1 hour ago, carl said:

Ik denk in mijn souterrain 21 graden en in huis 23 graden. Woon in een bos.

Netjes Charles, maar je woont toch niet heus in een bos als boskabouter. Omringd door/ grenzend aan een bos of in bosrijke omgeving kan ik nog begrijpen, maar je woont toch gewoon in stenen huis.  🤔 

On 18-8-2024 at 18:54, Roots said:

Goede tip Ed. Ik wilde na een tijdje even mijn naalddruk checken...... Je raad het al, de batterij was leeg. :)

Terug van vakantie en toch nog even gechekt, twijfelde namelijk of ik deze batterij ook bij de hema had gehaald. Was blijkbaar voor mijn schuifmaat, daar gaat wel LR/SR44 in, de weegschaaltjes hebben 2 stuks LR/SR43 nodig. Origineel zit er AG12 in, dat is zelfde formaat. Zijn hele slechte batterijtjes, maar wat wil je voor 6 euro.

Heb ze blijkbaar online besteld van Varta.

• 2 weeks later...

Volgens mij moet je 22 mm hebben maar dat zou ik nog even checken.  (JA IK HEB 22 GEBRUIKT)

Dit heb ik gemaakt met een gatenbooor juiste maat van de ACTION,     hele set voor 15 euro 

Untitled.thumb.jpg.058d8619518d85458c02e533b750348f.jpg

Edited by MarcelMR

18 hours ago, Roots said:

Werkt dat bij een stalen PC kast?

Staal is het niet, meer pisbakken ijzer. :)  Ik gebruikte ze op mijn werk in RVS zoals op de link te zien is. Je krijgt een perfect rond gat zonder bramen of deuken.

Tot een plaatdikte van 2mm staat erbij.

Ik heb een paar weken geleden onder dezelfde voorwaarden een verwarmingselement voor onze caravankoelkast besteld. Een Dometic element kost € 88,-. En het element bij Ali ruim  € 14,-. Met de eerste-bestelling-korting iets van € 7,50 en in 6 dagen binnen. En het element ziet er beter uit dan een origineel. Keurige afwerking en siliconen aansluitdraden. 

• 3 weeks later...

Na de lovende recensies van de Mofi Sourcepoint 8 was mijn interesse gewekt om de Sourcepoint 888 te gaan beluisteren, dus een afspraak gemaakt bii de Audio Expert in s'Hertogenbosch om deze aan de tand te voelen. De speakers waren helaas nog niet ingespeeld, voor mij was de potentie van de speakers direct te horen en dus maar het risico genomen en ze aangeschaft. Komende week worden de Snell A2 omgeruild voor de 888 en kan het verdere inspelen gebeuren.

20 minutes ago, Ruud said:

Na de lovende recensies van de Mofi Sourcepoint 8 was mijn interesse gewekt om de Sourcepoint 888 te gaan beluisteren, dus een afspraak gemaakt bii de Audio Expert in s'Hertogenbosch om deze aan de tand te voelen. De speakers waren helaas nog niet ingespeeld, voor mij was de potentie van de speakers direct te horen en dus maar het risico genomen en ze aangeschaft. Komende week worden de Snell A2 omgeruild voor de 888 en kan het verdere inspelen gebeuren.

Erg mooie speaker die ik in München heb kunnen beluisteren en zelfs met de ontwerper een praatje gemaakt, erg vriendelijke man. Een speaker die muziek maakt !

27 minutes ago, Bebatoli said:

Erg mooie speaker die ik in München heb kunnen beluisteren en zelfs met de ontwerper een praatje gemaakt, erg vriendelijke man. Een speaker die muziek maakt !

Dat vind ik nu ook. Trekt je de muziek in.

28 minutes ago, Roots said:

Ik weet nog dat je die dubbele TDL had...Is het laag van die Sourcepoint een beetje te vergelijken?

dat zal ik thuis moeten ondervinden, het klinkt in ieder geval sneller dan de TDL's

3 hours ago, Ruud said:

Leuk hoor Ruud - ben benieuwd hoe het bevalt.

17 hours ago, carl said:

Ontworpen door Andrew Jones. Zat hij niet achter de Kefjes waar Cock ook mee speelt ?

Zou kunnen maar neemt niet weg dat de Kefjes van Cock totaal niets meer van de oorspronkelijke versie hebben behoudens de kast.