René N. Posted 7 juli 2023 Report Share Posted 7 juli 2023 2 minutes ago, Vinyl_Fuchs said: Het laatste. Hmmm, jammer.... Even los hiervan, misschien is het beter om de forum smilies te gebruiken, want die van de mobiele telefoons en zo komen alleen maar met een vraagteken te staan. En dan wordt dat vraagteken een écht vraagteken wat ermee bedoeld wordt . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vinyl_Fuchs Posted 7 juli 2023 Report Share Posted 7 juli 2023 1 minute ago, René N. said: Hmmm, jammer.... Even los hiervan, misschien is het beter om de forum smilies te gebruiken, want die van de mobiele telefoons en zo komen alleen maar met een vraagteken te staan. En dan wordt dat vraagteken een écht vraagteken wat ermee bedoeld wordt . Heb ik vanaf tablet: dus het ligt niet aan de zender.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 7 juli 2023 Report Share Posted 7 juli 2023 6 minutes ago, René N. said: Hmmm, jammer.... Even los hiervan, misschien is het beter om de forum smilies te gebruiken, want die van de mobiele telefoons en zo komen alleen maar met een vraagteken te staan. En dan wordt dat vraagteken een écht vraagteken wat ermee bedoeld wordt . Mee eens, de forum smilies werken prima Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivan10 Posted 8 juli 2023 Report Share Posted 8 juli 2023 klopt, via de mobiel zie ik een vraagteken als emoticon / emoji Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 8 juli 2023 Report Share Posted 8 juli 2023 Eens via mobiel proberen dan? Werkt ook prima. Tip, je moet helemaal naar onder scrollen om bij de forum smilies te komen men Mischien dat die eens boven in geplaatst kunnen worden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kraus vonBentinck Posted 8 juli 2023 Report Share Posted 8 juli 2023 15 hours ago, Vinyl_Fuchs said: Verder heb ik de latente gave/ mensenkennis om mensen zelfs ongezien (niet paranormaal, maar op basis van hun schrijfsels) te doorgronden. Zonder de schrijver iets te kort willen doen moet ik toch opmerken dat het hier m.i. een niet ongevaarlijke vorm van zelfoverschatting betreft. De mens is in de eerste plaats zichzelf een raadsel en in de tweede plaats, niet ver daarachter, de rest van de wereld. Iemand 'doorgronden' is sowieso van weinig betekenis. De concordantie van menselijk gedrag is bijzonder laag en kennis omtrent het voorspelbare gedrag of de denkwijze van een individu kan elk moment gelogenstraft worden. Hoe vaak is deze grilligheid al niet bezongen? (Coward of the county/Kenny Rogers en, wie immer, Bob Dylan/Brownsville girl: "People don't do what they believe in, they just do what is most convenient, then they repent") En van dichtbij: dikwijls is hear al vermeld dat het beeld dat men van een bepaald forumlid had gevormd op basis van zijn forum posts totaal niet strookte met de persoon die men uiteindelijk ontmoette op een bijeenkomst. Vermelding van onterecht op verlof gestuurde tbs'ers op basis van beroepsmatige 'kennis' is al overbodig. Gerustellend is, zo begrijp ik uit het citaat, dit talent latent en dus lang niet altijd actief. Gelukkig maar want te veel vertrouwen in eigen oordeel op basis van zeer beperkte waarneming kan in de omgang met de buitenwereld grote en onplezierige gevolgen hebben. Ik wens de schrijver alle goeds en een kritische, maar toch welwillende blik op zijn medemens. Achterdocht heeft nog nooit iemand goed gedaan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vinyl_Fuchs Posted 8 juli 2023 Report Share Posted 8 juli 2023 Ik gebruik het op een positieve manier, Kraus. En het betreft dan natuurlijk ook de andere vormen van communicatie. O.a. handig tijdens mijn werk als fysio. Want de hele dag over koetjes en kalfjes mag, maar is m.i. ook een beetje saai. Verder kan ik gelukkig stellen dat de mensen die ik in mijn leven ontmoet (heb), zowel sociaal als beroepsmatig, vrijwel uitsluitend goedaardig zijn. Dus achterdocht is niet persé nodig en conflicten maak ik zelden mee. Wat echter niet betekent dat ik goedgelovig ben. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vinyl_Fuchs Posted 8 juli 2023 Report Share Posted 8 juli 2023 Maar je hebt gelijk dat "face to face" -communicatie het beste werkt en die vorm van communicatie vind ik ook het prettigst. Ik ben een mensenmens, dus als fysio heb ik mijn roeping wel gevonden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 8 juli 2023 Report Share Posted 8 juli 2023 5 hours ago, kappa7 said: Eens via mobiel proberen dan? Werkt ook prima. Tip, je moet helemaal naar onder scrollen om bij de forum smilies te komen men Mischien dat die eens boven in geplaatst kunnen worden. Ik lees eigenlijk nooit op de mobiel, maar nu effe gedaan: het vraagteken van Vinyl_Fuchs is nu een vierkant lijntje. Dus dat wordt hem niet..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kraus vonBentinck Posted 27 juli 2023 Report Share Posted 27 juli 2023 Via welwillende forummers heb ik de collectie tapes en de broodnodige toebehoren bij het reel-to-reel gebeuren weer heel zinvol kunnen aanvullen. Daarom eerst maar een klusje aangepakt voor het opleuken van de reeds volledige tapes. Een passende foto op de cassette wat betreft het thema van de tape en aan de binnenzijde de inhoudsopgave. Heel leuk om te doen, het vinden van een thema voor een tape is zeer nuttig en voorkomt dat er een allegaartje ontstaat, en het is altijd zaak om goed bij te houden wat er op welke tape staat. Deze is klaar: Op tape 27A hebben alle trakcs iets te maken met het Wilde Westen en dat varieert van Bob Dylan (Romance in Duranga), Randy Newman (Rider in the Rain), Byrds (Pretty Boy Floyd) tot Ennio Morricone. Ik heb als regel dat je zo'n tape maakt, er minimaal een jaar of twee niet meer naar omkijkt en dan je laat verassen door wat er indertijd bij elkaar gescharreld is. Meestal een heel leuke ervaring. Dat is onlangs met deze tape gebeurd. Voor mij was het genieten (en ik vind het altijd lekker klinken, zo'n tape; there is no substitute voor spinning reels) en voor de volgende twee tapes liggen de spullen klaar (One Hit Wonders) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vinyl_Fuchs Posted 27 juli 2023 Report Share Posted 27 juli 2023 Goed bezig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seed7 Posted 28 juli 2023 Report Share Posted 28 juli 2023 7 hours ago, Kraus vonBentinck said: Ik heb als regel dat je zo'n tape maakt, er minimaal een jaar of twee niet meer naar omkijkt en dan je laat verassen door wat er indertijd bij elkaar gescharreld is. Meestal een heel leuke ervaring. Ja. Thema verzamel bandjes, mooi. (Ik hoop alleen voor je dat het verassen nog even op zich laat wachten ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kraus vonBentinck Posted 28 juli 2023 Report Share Posted 28 juli 2023 5 hours ago, Seed7 said: Ja. Thema verzamel bandjes, mooi. (Ik hoop alleen voor je dat het verassen nog even op zich laat wachten ) betrapt! +r Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kraus vonBentinck Posted 29 juli 2023 Report Share Posted 29 juli 2023 Men kan de hobby op vele manieren beoefenen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groovy Posted 29 juli 2023 Report Share Posted 29 juli 2023 Dat zijn mooie spoelen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kraus vonBentinck Posted 29 juli 2023 Report Share Posted 29 juli 2023 Er bestaat duurzaam maar er bestaat ook minder duurzaam. Logisch. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 30 juli 2023 Report Share Posted 30 juli 2023 (edited) Kutding Edited 30 juli 2023 by carl Link to comment Share on other sites More sharing options...
pjotr27 Posted 30 juli 2023 Report Share Posted 30 juli 2023 59 minutes ago, carl said: Kutding Wat een taalgebruik hier op het forum.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 30 juli 2023 Report Share Posted 30 juli 2023 Computer problemen Peter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 30 juli 2023 Report Share Posted 30 juli 2023 En ik maar denken dat je gewoon sprakeloos was. Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 30 juli 2023 Report Share Posted 30 juli 2023 2 hours ago, pjotr27 said: Wat een taalgebruik hier op het forum.... Ik zag dat "K#tding" helemaal rechts eerst niet en dacht dat er níets stond. En vond ik dat taalgebruik (niets dus) wel een heel grappige.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 30 juli 2023 Report Share Posted 30 juli 2023 Ik had een stukje tekst geformuleerd en dat ging helemaal fout. Dat “ding” viel niets te verwijten maar mij wel natuurlijk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kraus vonBentinck Posted 5 augustus 2023 Report Share Posted 5 augustus 2023 En vandaag ook deze aanwinst gescoord. Akai GX625 met stofkap. Een geweldig deck, ik ben er dolblij mee Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 5 augustus 2023 Report Share Posted 5 augustus 2023 Mooi deck, gefeliciteerd Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 5 augustus 2023 Report Share Posted 5 augustus 2023 Dat ziet er goed uit, gelijk mooi ingebouwd zo te zien. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts