Jump to content

Wat Zijn Je Nieuwe Audio Aanwinsten IV

dhfreakie
 Share

Recommended Posts

Voor € 14,95 wil ik nog wel eens een risico nemen René. Ik heb de pest aan miskopen. Niet alleen voor het geld, maar hoe raak je het kwijt ?

Edited by carl

3 hours ago, Duclaasie said:

Maar hoe weet je nu of dat gewichtje wel echt 5 gram is… Gewicht van munten is ook vastgelegd trouwens, zo kun je ook op andere punten in de weegcurve nagaan of het er een beetje op lijkt. 

Dan moet je wel een ongebruikt muntje nemen. Een gebruikte munt verliest gewicht

13 minutes ago, Roots said:

Ik heb ook die naalddrukweger van Alie. Prima dingetje....En natuurlijk ook gecontroleerd met wat muntjes, klopte precies.

Er zijn winkels die durven er 70euro voor te vragen.

Als je de batterijen vervangt voor zilver oxide ipv alkaline blijft hij het heel veel langer doen

I

Just now, Edje2 said:

Als je de batterijen vervangt voor zilver oxide ipv alkaline blijft hij het heel veel langer doen

Aanvulling: ik meen dat er LR43 in zit, dat is alkaline. De SR43 variant is dan silver oxide en gaat heel veel langer mee

• 2 weeks later...

https://www.audio-creativ.de/wordpress/wp-content/uploads/Wharfedale_Evo_41_Walnuss_01.jpg

Ik krijg dit gvd forum weer niet zover om gewoon deze link als een foto te tonen!

Dit zijn de "kleine" bookshelfspeakers van het Engelse Wharfedale uit zijn EVO 4-reeks. Ze hebben een ribbon tweeter, een 6-inch (15 cm) midwoofer en het gaat om een basreflex systeem met de pijp onderaan. Daarom zit er een voet onderaan de luidspreker met een 1 cm luchtspleet erboven. De luidspreker zelf is slank en loopt naar achteren toe taps zodat je geen ongewenste weerkaatsingen van de kast krijgt.
Ik heb ze uit nieuwsgierigheid gekocht en omdat de prijs nogal laag was. De klank is verrassend warm maar zéér gedetailleerd met dank aan de ribbon tweeter. Het geluid kan mijlenver verbeterd worden door deze luidsprekers een goeie subwoofer te geven voor het laagste laag.

Edited by Bloom

Het probleem is, dat als ik de link post in mijn bericht hij er geen foto van maakt maar gewoon een aanklikbare url. En ik zie geen enkele manier om dat te veranderen.

Persoonlijk zou ik het véél makkelijker vinden als dit forum ook gewoon BB-code zou ondersteunen, zoals alle andere forums dat wel doen.

Edited by Bloom

Ja, de jouwe wel maar de mijne is nog steeds een link en geen foto en geen enkele optie om dat te veranderen.