Kraus vonBentinck Posted 7 mei 2020 Report Share Posted 7 mei 2020 10 hours ago, kappa7 said: Lekker belangrijk, ik ben al lang blij dat het forum weer goed functioneert en hulde voor hen die daar nu zo hard aan werken. +1 Link to comment
pjotr27 Posted 7 mei 2020 Report Share Posted 7 mei 2020 10 hours ago, audiofreak said: Dat vind ik ook. Goed werk Moderator1 en beheerder1. En dan? Ken je alle mensen ook die achter alle andere Nederlandse audioforums zitten? Ik denk van niet. Soms is het gewoon beter om iets niet te willen weten. Wees blij dat het forum weer goed functioneert en dat het forum naar alle waarschijnlijkheid blijft bestaan. Daar zou je om moeten juichen !! Ik doe dat namelijk wel !!! +1 Nee, het is soms beter om het niet te weten, maar ik was gewoon nieuwsgierig... En ik ben echt megablij dat alles weer gewoon verder gaat. Link to comment
Admin Moderator Posted 7 mei 2020 Admin Report Share Posted 7 mei 2020 Update: Na overleg met Invision Support gaan we de scripts die normaal door forumactiviteit worden geactiveerd overzetten naar zg. Cronjobs. Hiermee kunnen we het un-archiven en andere scripts gewoon automatisch en op de achtergrond laten draaien. Vannacht is er weinig activiteit geweest hier op het forum en dus is het un-archiven nagenoeg tot stilstand gekomen. Dus voor nu de oproep om veel op dit forum te doen zodat het un-archiven iig. doorloopt Link to comment
Beheerder1 Posted 7 mei 2020 Author Report Share Posted 7 mei 2020 Beste forummers, Verzoek van het beheer en de moderator om flink te gaan posten !! Link to comment
Beheerder1 Posted 7 mei 2020 Author Report Share Posted 7 mei 2020 Wat betreft de voortgang en het blijven bestaan van het forum is het beheer nog steeds in overleg met de overname kandidaat. Als alles in kannen en kruiken is laten we jullie dat uiteraard weten. Mocht er vanuit de nieuwe eigenaar of eigenaren behoefte zijn om zichzelf voor te gaan stellen ,dan zullen ze dat zeker doen. Maar dat is aan de (eventuele) nieuwe eigenaar of eigenaren. Zolang het beheer nog in overleg is met de overname kandidaat zal het forum gewoon online blijven. Vooralsnog is de moderator1 druk bezig om het forum uit het archief te halen en daar is alle aandacht bij nodig. We houden jullie dus op de hoogte. Link to comment
mumsoft Posted 7 mei 2020 Report Share Posted 7 mei 2020 Flink posten, goh. Zo'n cronjob op de achtergrond loopt toch juist lekkerder als er weinig ander verkeer is? Link to comment
Admin Moderator Posted 7 mei 2020 Admin Report Share Posted 7 mei 2020 1 hour ago, mumsoft said: Flink posten, goh. Zo'n cronjob op de achtergrond loopt toch juist lekkerder als er weinig ander verkeer is? In het geval van de software van dit forum werkt de Cronjob anders. De Cronjob stuurt de eigen script-engine van dit forum aan en die heeft weer scripts met een eigen interval. Dat is zoals ik het nu bekijk. Ik zie iig. dat de scripts doorlopen sinds we de Cronjob hebben. In de CP van dit forum geef je aan dat je of via forum-activiteiten de scripts laat lopen of via een Cronjob. Ook zie ik de archived topics teruglopen, helaas niet zo snel als ik hoopte en ik gisteren nog dacht te zien. Maar we draaien pas net met de Cronjobs dus over een klein uur kan ik er meer over zeggen. Link to comment
Admin Moderator Posted 7 mei 2020 Admin Report Share Posted 7 mei 2020 Update Sinds de overgang naar Cronjobs worden er nu per uur zo'n 2300 topics uit het archief gehaald. om 14:36 - 118607 topics om 15:36 - 116230 topics Link to comment
Admin Moderator Posted 7 mei 2020 Admin Report Share Posted 7 mei 2020 Update En het gaat nu harder, laatste 2 uur 6636 topics uit het archief gehaald. om 15:36 - 116230 topics om 17:36 - 109594 topics Link to comment
mumsoft Posted 7 mei 2020 Report Share Posted 7 mei 2020 Gaat het echt om topics, of bedoel je bijdragen/posts? Link to comment
dhfreakie Posted 7 mei 2020 Report Share Posted 7 mei 2020 21 hours ago, kappa7 said: Lekker belangrijk, ik ben al lang blij dat het forum weer goed functioneert en hulde voor hen die daar nu zo hard aan werken. +1 Link to comment
Hans van Liempd Posted 7 mei 2020 Report Share Posted 7 mei 2020 1 hour ago, moderator1 said: Update En het gaat nu harder, laatste 2 uur 6636 topics uit het archief gehaald. om 15:36 - 116230 topics om 17:36 - 109594 topics Het lijkt wel of er nu gearchiveerd wordt i.p.v. de-archiveren. In 2 uur 6636 minder. Link to comment
Admin Moderator Posted 7 mei 2020 Admin Report Share Posted 7 mei 2020 1 hour ago, mumsoft said: Gaat het echt om topics, of bedoel je bijdragen/posts? Het zijn in principe allemaal posts. Een topic kan dan weer 1, of meerdere, posts hebben. 36 minutes ago, Hans van Liempd said: Het lijkt wel of er nu gearchiveerd wordt i.p.v. de-archiveren. In 2 uur 6636 minder. Nee, hij telt af. Het hoge aantal zijn de nog ge-archiveerde posts en 2 uur later is dat aantal minder. Link to comment
carl Posted 7 mei 2020 Report Share Posted 7 mei 2020 (edited) On 5/6/2020 at 9:26 PM, carl said: Ik vind het ook wel iets geheimzinnigs niet te weten wie de beheerders en moderatoren zijn. Hoewel 1 weet ik zeker, maar die is dan ook beheerder 1. Was positief bedoeld hoor. Ik ben echt blij met de terugkeer van het forum. Ik heb ook heel veel respect voor de probleemoplossers. Edited 7 mei 2020 by carl Link to comment
Admin Moderator Posted 8 mei 2020 Admin Report Share Posted 8 mei 2020 Update 8 mei Om 07:00 - 95213 posts Om 12:45 - 83571 posts Om 18:55 - 62444 posts Link to comment
Admin Moderator Posted 9 mei 2020 Admin Report Share Posted 9 mei 2020 Update 9 mei Om 09:00 - 23784 posts Link to comment
Admin Moderator Posted 9 mei 2020 Admin Report Share Posted 9 mei 2020 Update Alle topic zijn uit het archief! Case closed! Link to comment
leobus Posted 9 mei 2020 Report Share Posted 9 mei 2020 (edited) Gefeliciteerd en bedankt voor alle moeite. groet, Leobus Edited 9 mei 2020 by leobus Link to comment
Hans van Liempd Posted 9 mei 2020 Report Share Posted 9 mei 2020 Bedankt én complimenten. Perfect dat het gelukt is. Link to comment
kappa7 Posted 9 mei 2020 Report Share Posted 9 mei 2020 Goed werk jongens en sneller als gedacht, Top!!!! Link to comment
Beheerder1 Posted 9 mei 2020 Author Report Share Posted 9 mei 2020 Zoals het er nu uit ziet kan er weer gewoon gepost worden in alle topics. Mocht er toch iemand nog iets tegen komen wat nog niet uit het archief is gekomen (we kunnen het ons niet voorstellen), dan graag hier melden. Link to comment
René N. Posted 10 mei 2020 Report Share Posted 10 mei 2020 Super! Ik ben er blij mee. Kunnen we in de oude draadjes weer gewoon verder Link to comment
pjotr27 Posted 12 mei 2020 Report Share Posted 12 mei 2020 Echt heel goed. Er staat zoveel uiterst waardevolle informatie in dit forum. Link to comment
Recommended Posts