Jump to content

Nieuwe eindversterker.

kappa7
 Share

Recommended Posts

Ja zeker, gelukkig wel.

Ik zou de versterker zondag komen ophalen maar de man wil nu van de afspraak af.

Ik zou dan wel op 9-8 de versterker kunnen ophalen maar daar heb ik na de waarschuwing echt geen vertrouwen meer in en heb vriendelijk bedankt.

12 hours ago, Kraus vonBentinck said:

Toch wel fijn dat je gewaarschuwd bent. Je had ook slachtoffer nr. zoveel kunnen worden van de internetboeverij.

Dat is zeker zo maar baal er nog wel van.

Ik had me er aardig op verheugd.

12 hours ago, Duck-Twacy said:

Is dit niet wat, toch ook behoorlijk potente versterker?

https://audio-creative.nl/recensie-2/audiolab-8300mb-monoblok-eindversterker/

(helaas weer wat duurder dan in deze review)

Ook leuk maar nieuw nog wel wat boven budget.

Verder wil ik echt een Audionet Amp 1 of de amp II eerste of 2e generatie maakt niet uit deze zijn technisch gelijk.

Ik vind het wel sneu voor je Kappa7. Ik heb mee zitten Googelen. Er staat een mooie set te koop in Duitsland voor 2500. Maar ik denk dat 1500euro gewoon te weinig is voor wat je wil.

Is dit niks voor jou? Zeer muzikaal versterkertje, wel wat storingsgevoelig....Gewoon om de tijd door te komen totdat je vindt wat je zoekt.🙂

https://link.marktplaats.nl/m1574228240

Gewoon geduld hebben.

Ze worden af en toe echt wel voor rond de €1500 aangeboden alleen dat zijn niet de jongste modellen.

Voor €2500 koop je en V2 die meteen een stuk jonger is maar ik vind een orginele Amp 1 prima al zal die wel eerder aan een recap toe zijn.

On 7/23/2020 at 9:38 PM, kappa7 said:

lijkt er op dat deze verkoper niet erg serieus is. ☹️

Zijn account is geblokkeerd en heb een mail gekregen van Quoka dat deze man niet te vertrouwen is.

Via de mail probeert hij nu ook onder de afhaal afspraak uit te komen.

Weer een oplichter dus.

Dat is nummer 2 al op deze site.

Jup, ken het ook van Quoka.

Zelf gehad dat ik van de site geknikkerd werd met een NL mail account, terwijl aanmelden wel ging.

Daarnaast ook inderdaad een aanbieder met een aanbieding die ook te mooi was om waar te zijn en die alleen wilde verzenden met een smoesje van oude vrouw alleen.

Jammer voor je.

Hopelijk vind je snel iets betrouwbaarder.

Edited by dhfreakie

• Members
On 7/24/2020 at 7:16 PM, kappa7 said:

Gewoon geduld hebben.

Ze worden af en toe echt wel voor rond de €1500 aangeboden alleen dat zijn niet de jongste modellen.

Voor €2500 koop je en V2 die meteen een stuk jonger is maar ik vind een orginele Amp 1 prima al zal die wel eerder aan een recap toe zijn.

Waarom pin je jezelf eigenlijk zo vast op een Audionet Amp 1? Probeer gewoon eerst het nodige voor je een knoop doorhakt. Begin Augustus heb ik weer een Duitsland trip, in die tijd mag je gerust van mij even een aantal van die krachtpatsers (Levinson, Forte, Treshold, Classe) lenen. Eventueel zelfs met bijbehorende voorversterkers. Kost je buiten wat tijd en moeite noppes, nada, rien,  en ben je misschien wel een hele stap verder. Verder zag ik in Woerden bij Frequence een Krell KST 100 voor 1750,= staan, ik denk dat je daar ook een aardige deur mee intrapt. Buiten dat, compleet gerecapt en nog een jaar garantie ook!

Mooi aanbod lijkt me. Ik zie ook ergens een Usher te koop voor 1499

Usher15.JPG

Ik weet alleen niet of ik die zou kopen als ie 15 jaar of zo oud is. Heeft toch niet de duitse grondigheid denk ik

Edited by Duck-Twacy

2 hours ago, Duck-Twacy said:

Mooi aanbod lijkt me. Ik zie ook ergens een Usher te koop voor 1499

Usher15.JPG

Ik weet alleen niet of ik die zou kopen als ie 15 jaar of zo oud is. Heeft toch niet de duitse grondigheid denk ik

Das veel geld. Nieuw kostte die versterker toch zoiets van € 2000,-?

Dat was een prima versterker voor zijn geld. Thingman speelt er ook mee.

52 minutes ago, Hans van Liempd said:

Heeft er wel zijn Apogee's mee "opgeblazen".

1 hour ago, Roots said:

Heeft er wel zijn Apogee's mee "opgeblazen".

Vertel? Ik heb daar zelf geen weet (meer) van.

Het staat tussen aanhalingstekens, maar dan nog gaat er geen lampje aan...

Edited by thingman

Nu kan je Full range Ribbons niet opblazen, maar je kan ze wel flink op hun donder geven.

Ik weet nog dat je die prachtige Apogee's aan het reviseren was, zelfs de filters kregen de mooiste onderdelen.

Je zocht toen een eindversterker ervoor...Krell, Mark Levinson e.d was te duur...Ik had je nog gewaarschuwd om niet met die chinees in zee te gaan.

En jawel hoor, er ging iets enorm fout in die Usher. Woofers lieten enorme scheten, tweeters klapten om...Jerry heeft de Usher nog gerepareerd voor je.

6 hours ago, Hans van Liempd said:

Ik lees idd iets over 2200 euro.

Ach, om een of andere reden is dit soort hifi tegenwoordig veel duurder geworden. 10 jaar geleden kocht je ook een pass labs X150 voor rond 4000 euro. Gaat je nu niet meer lukken. zn opvolger de x150.8 kost 8300 euro.

In 10 jaar tijd is mn salaris niet bepaald verdubbeld

Edited by Duck-Twacy