Ivan10 Posted 10 mei 2020 Report Share Posted 10 mei 2020 (edited) Sinds 2009 heb ik verslagen gemaakt van de Audioshow Studio Alkmaar, in de wandelgangen ook wel de AZ-show genoemd. Op dit moment leg ik de hand aan het 2020-verslag. Voor nu hierbij een opsomming van enkele oudere verslagen: Audioshow Studio Alkmaar editie 2015 Audioshow Studio Alkmaar editie 2016 Audioshow Studio Alkmaar editie 2017 Audioshow Studio Alkmaar editie 2018 Audioshow Studio Alkmaar editie 2019 [geen verslag] Audioshow Studio Alkmaar editie 2020 [klaar!] Edited 2 juni 2020 by Ivan10 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivan10 Posted 2 juni 2020 Author Report Share Posted 2 juni 2020 Het verslag staat online voor de geïnteresseerden. Veel lees-, kijk- én luisterplezier: Audioshow Studio Alkmaar editie 2020 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 2 juni 2020 Report Share Posted 2 juni 2020 Mooi Ivan, dank je wel Link to comment Share on other sites More sharing options...
audiofreak Posted 2 juni 2020 Report Share Posted 2 juni 2020 Mooi verslag weer, Ivan. Het was een genot om te lezen en de vele foto's die er weer fantastisch eruit zagen. Maar dat kun je dan ook wel aan je overlaten. Jammer is wel dat we elkaar gemist hebben op de show. Hadden we een koffie met kroketje kunnen doen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 2 juni 2020 Report Share Posted 2 juni 2020 (edited) Wat een uitgebreid verslag. Mét prachtige foto's. Jammer dat ik er voor gekozen had om niet te gaan. München zat immers in het verschiet, dus maar een keer overslaan. Nu dus ook geen Munchen. Gelukkig geeft dit verslagen een uitstekend beeld van wat ik gemist heb. Bedankt Ivan. Edited 2 juni 2020 by Hans van Liempd Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 2 juni 2020 Report Share Posted 2 juni 2020 Wát een mooi verslag weer Ivan! Ik begrijp wel dat je er vanwege de grootte even wat tijd voor nodig had..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
audio cor Posted 2 juni 2020 Report Share Posted 2 juni 2020 Wat een mooie foto's weer, bedankt voor je mooie verslag. Hoop dat je weer snel een verslag kan maken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ove Rickland Posted 2 juni 2020 Report Share Posted 2 juni 2020 Wat een berg werk Ivan: maar heel fijn om te lezen én te bekijken. Ook goed dat je alle exposanten aandacht geeft en de mensen die dit allemaal mogelijk hebben gemaakt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivan10 Posted 2 juni 2020 Author Report Share Posted 2 juni 2020 Dank heren. Ja, de oogst aan foto's was wat veel dit jaar. Goed om te lezen, dat het werk niet voor niets was. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 3 juni 2020 Report Share Posted 3 juni 2020 Natuurlijk is het niet voor niets, ook al krijg je misschien maar weinig reacties. Het is altijd leuk om te zien wat er gebeurt op AV-gebied, en jouw verslag geeft er een mooi beeld van. Reuze knap! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groovy Posted 3 juni 2020 Report Share Posted 3 juni 2020 Niet alles gelezen, maar wel smullen van de mooie foto's Link to comment Share on other sites More sharing options...
leobus Posted 3 juni 2020 Report Share Posted 3 juni 2020 Het ziet er weer perfect uit. Knap hoor. groet, Leobus Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 3 juni 2020 Report Share Posted 3 juni 2020 Prachtig die opnames van Quirine . Ook híer hoor ik de aanslag van vingers en snaar op de toets, in het echt was dat (op mijn luisterplaats, recht in het midden en ietwat in het achterste deel van de zaal) nóg duidelijker hoorbaar. Maar wát een emotie komt hier uit zeg, maar ik ben wel bevooroordeeld want ik hou van de cello.... Vreemd dat ik bij de opnames ook een echt filmpje (beeld) verwachtte, waarschijnlijk doordat ik Ivan ook associeer met foto's en filmpjes..... . Iets voor een volgende keer misschien ? Maarreeehhh, nogmaals complimenten Ivan, geweldig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
vogel Posted 3 juni 2020 Report Share Posted 3 juni 2020 Mooi verslag. Leuke achtergrondverhalen over de exposanten. Zo gaan al die verhalen over Sonore op dit forum ook wat meer leven doordat er een beeld bij kan worden gevormd. Complimenten! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivan10 Posted 3 juni 2020 Author Report Share Posted 3 juni 2020 Dank heren. Goed te lezen @René N.Ja meer investeren in video zou leuk zijn, er zit alleen meer tijd in de voorbereiding en verwerking er van. Ik heb er wel eens aan gedacht, dat meer uit te bouwen met interviews en zo. Mensen hebben vaak ook goede verhalen aan de koffietafel, dat vastleggen zou ook een keer leuk zijn. @vogel dank je. Ja wat meer persoonlijke verhalen maakt het zeker meer aansprekend. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pjotr27 Posted 4 juni 2020 Report Share Posted 4 juni 2020 Erg leuk om te lezen en te bekijken vanuit Indonesië. Wie weet is het de laatste hifi show in 2020 geweest in Europa. Ik hoop van niet... Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 4 juni 2020 Report Share Posted 4 juni 2020 20 hours ago, Ivan10 said: Dank heren. Goed te lezen @René N.Ja meer investeren in video zou leuk zijn, er zit alleen meer tijd in de voorbereiding en verwerking er van. Ik heb er wel eens aan gedacht, dat meer uit te bouwen met interviews en zo. Mensen hebben vaak ook goede verhalen aan de koffietafel, dat vastleggen zou ook een keer leuk zijn. Met name dat nabewerken kost ontzettend veel tijd... Maar het is wél erg leuk, en het ligt je, dus maar eens proberen? Je hebt al iets (?) ervaring met editen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivan10 Posted 6 juni 2020 Author Report Share Posted 6 juni 2020 Ja een beetje. Het koppelen van een losse audio opname met video is een ding, daarnaast het kiezen van de tekst en dan nog het knippen en aan elkaar plakken zelf. Maar het zou een keer leuk zijn, zeker. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts