Ivan10 Posted 10 mei 2020 Report Share Posted 10 mei 2020 In 2017 heb ik de mogelijkheid gekregen om met enkele forumleden - waaronder @mumsoften @Hans van Liempd - de High End Show in München te bezoeken. Ik denk er nog vaak met groot plezier aan terug: High End München editie 2017 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 10 mei 2020 Report Share Posted 10 mei 2020 We zouden a.s. woensdag weer zijn gegaan. Nu alleen met mensen van de audioclub. We zouden met 11 man gaan. Maar helaas, geen high-endshow dit jaar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 10 mei 2020 Report Share Posted 10 mei 2020 Volgend jaar dan maar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 10 mei 2020 Report Share Posted 10 mei 2020 Dan had je misschien deze Leak stereo 130 gezien Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 10 mei 2020 Report Share Posted 10 mei 2020 Een klassieke kan je nog wel aan me kwijt Jack, maar dit is me te retro Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 10 mei 2020 Report Share Posted 10 mei 2020 2 hours ago, carl said: Een klassieke kan je nog wel aan me kwijt Jack, maar dit is me te retro Carl, dit is alleen voor échte liefhebbers. Leak versterkers zijn meestal gaar. In Engeland kun je nog wel een optisch redelijk exemplaar vinden. Maar dan begint het. Het is kunst om het geluid eruit te krijgen dat heel dicht tegen een goede buizen versterker zit. Goed gerestaureerd vind ik zo' n Leak soms, zelfs beter. Zo' n dubbel kastje met links de tuner en rechts de versterker is vrij zeldzaam. Deze kast gaat nog naar een houtbewerker. Er is ook een iets modernere versie de Delta Links een Stereo 30+ Rechts een Delta 30 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts