kappa7 Posted 30 mei 2020 Report Share Posted 30 mei 2020 2 hours ago, Beheer said: Op welk device vindt je het "Active Topics" gedeelte niet prettig? Het staat uit voor Telefoons en Tablets. Op de laptop en de pc Op de telefoon zie ik het niet Link to comment
Admin Beheer Posted 30 mei 2020 Author Admin Report Share Posted 30 mei 2020 40 minutes ago, kappa7 said: Op de laptop en de pc Op de telefoon zie ik het niet Voor de Laptop/Pc staat hij inderdaad aan. Link to comment
René N. Posted 30 mei 2020 Report Share Posted 30 mei 2020 11 hours ago, audiofreak said: .....Overigens vind ik de nieuwe beheerder enthousiaste en voortvarend en verstand van zaken. Precies wat het forum nodig had. Vind ik ook. Leuk om te zien dat hij alles een beetje doorlicht, even wat dingen uitprobeert, maar ook heel goed luistert naar de gebruikers. Hulde Link to comment
Admin Beheer Posted 31 mei 2020 Author Admin Report Share Posted 31 mei 2020 Ik denk dat ik er uit ben. Strakker/scherpere layout + meer ruimte voor extra modules (rechts / onder aan de hoofdpagina pagina). Uit te zetten voor Telefoon/Tablet Color Scheme editor, hiermee kunnen jullie zelf switchen tussen en Licht (High-End forum kleuren)/Donker (Nacht) thema Jullie kunnen, als je dat wilt, een eigen achtergrond kiezen Retina Ready, dit betekend dat het op elk scherm/apparaat (resolutie) even scherp is Responsive, dit betekend dat hij op elke type scherm/apparaat (resolutie) met de grote meebeweegt Inlogscherm etc. zit links ipv. rechts Op kleine schermen default een focus op actieve topics / forums zodat je sneller toegang hebt tot deze forums/topics (echt heel handig) Nog wat andere zaken, meer voor algemeen nut Als alles rond is dan zal ik een linkje plaatsen zodat jullie kunnen kijken. Link to comment
Admin Beheer Posted 12 juni 2020 Author Admin Report Share Posted 12 juni 2020 Ik zou graag jullie mening horen over het Thema wat ik in gedachten heb. Het bied de mogelijkheden zoals ik reeds hierboven beschreven heb. Je kunt zelf wisselen naar een "donker" Thema mocht je dat bv. s'nachts willen, of altijd. Bij het "kwastje" kun je kiezen voor de beschikbare kleurenopties. Je kunt daar dus een instelling kiezen voor het Bovenkant (Header) en Achtergrond (Background) gedeelte en apart voor het Tekst (content) gedeelte. Bij deze demo zie je veel verschillende kleurencombinaties, wij zullen in principe alleen Blueberry (standaard) en Marble hebben. Het dus bied meer kleurenopties maar die zet ik standaard uit, tenzij iemand hier een bepaalde voorkeur er bij wil hebben. Mijn vraag is of jullie hier eens naar willen kijken: https://www.ipsfocus.net/4x/theme.php?id=8 En lever vooral ongezouten kritiek waar ik wat aan heb Link to comment
Kraus vonBentinck Posted 12 juni 2020 Report Share Posted 12 juni 2020 Ik zou graag vernietigende kritiek willen geven maar ik weet er niets verkeerds aan te vinden. Het is een keuzemogelijkheid dus men heeft de vrijheid om er al dan niet gebruik van te maken en het is 'modern' dus waarom niet. Het ziet er gewoon wel goed uit. Doen dus. Link to comment
pjotr27 Posted 12 juni 2020 Report Share Posted 12 juni 2020 Helemaal mee eens. Ziet er gewoon goed uit. Stuk moderner en ook overzichtelijk Link to comment
Hans van Liempd Posted 12 juni 2020 Report Share Posted 12 juni 2020 Ik zie, dat je het zo bont of simpel kan maken als je wil. Prima dus. Misschien is een knopje "terug naar standaardinstellingen" wel handig. Link to comment
Admin Beheer Posted 12 juni 2020 Author Admin Report Share Posted 12 juni 2020 27 minutes ago, Hans van Liempd said: Ik zie, dat je het zo bont of simpel kan maken als je wil. Prima dus. Misschien is een knopje "terug naar standaardinstellingen" wel handig. Ik begrijp dat dit er is. Link to comment
kappa7 Posted 12 juni 2020 Report Share Posted 12 juni 2020 Ziet er mooi uit maar ik blijf wel een witte achtergrond houden. Dat wordt wel donker als ik een volledig ander thema selecteert, Theme Carbon vind ik wel prettig. Eigenlijk maar het geselecteerde thema is net zo goed als daar ook de achtergrond van donker gemaakt kan worden zou je klaar zijn. Link to comment
Admin Beheer Posted 12 juni 2020 Author Admin Report Share Posted 12 juni 2020 7 minutes ago, kappa7 said: Ziet er mooi uit maar ik blijf wel een witte achtergrond houden. Dat wordt wel donker als ik een volledig ander thema selecteert, Theme Carbon vind ik wel prettig. Eigenlijk maar het geselecteerde thema is net zo goed als daar ook de achtergrond van donker gemaakt kan worden zou je klaar zijn. De variant Marble krijgt op ons verzoek een donkere achtergrond. Link to comment
kappa7 Posted 12 juni 2020 Report Share Posted 12 juni 2020 Perfect dan blijft het toch herkenbaar als High-end forum. Lijkt me helemaal goed Link to comment
Admin Beheer Posted 12 juni 2020 Author Admin Report Share Posted 12 juni 2020 Als men ingelogd is dan staat het zg. UserCP (Gebruikers Paneel) wat nu rechts-bovenin staat links. Dit lijkt mij beter werken. Link to comment
Hans van Liempd Posted 22 juni 2020 Report Share Posted 22 juni 2020 Is dit al gewijzigd, of werkt het bij mij niet? Link to comment
Admin Beheer Posted 22 juni 2020 Author Admin Report Share Posted 22 juni 2020 4 minutes ago, Hans van Liempd said: Is dit al gewijzigd, of werkt het bij mij niet? Het is nog niet gewijzigd, als ik deze wijziging ga doorvoeren kondig ik dat uiteraard aan. Link to comment
Roots Posted 22 juni 2020 Report Share Posted 22 juni 2020 Grappig, ik heb ook al lopen zoeken...Ik dacht ff (huh) ben ik nu gek? Link to comment
Recommended Posts